“Paradijsje”

Beoordeling van Luxe Appartement

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

moniekrei ...
Stevensweert, Nederland
“Paradijsje”
Beoordeeld op 18 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Eenmaal boven wacht je een fantastisch uitzicht en weldadige rust. Een paradijsje!
De B&B kamers zijn luxe ingericht.
De bijbehorende buitenkeuken is van alle gemakken voorzien en heerlijk om s'avonds nog van een drankje te genieten.
De vriendelijke gastheren staan je met raad en daad bij, of het nu gaat om een uitstapje of het zoeken naar een lekker restaurantje in de omgeving.
Kortom een plek om terug te keren.

johannpal ...
Erica, Nederland
1 beoordeling
“Fantastische accommodatie op een mooie locatie”
Beoordeeld op 17 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Ons verblijf op Elpajarero was bijzonder geslaagd. De accommodatie is lekker luxe en het uitzicht over de middellandse zee is erg mooi. De kustlijn is s'avonds prachtig verlicht. We hebben leuke uitstapjes gemaakt en zowel de natuur als de culturele bezienswaardigheden zijn zeer de moeite waard.Onze gastheren hebben ons verblijf zeer aangenaam gemaakt en zijn zeer gastvrij. Wij komen volgend jaar zeker nog een keertje terug.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
ingeagter ...
Torre del Mar, Spanje
“Vakantie”
Beoordeeld op 17 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

We zijn gezellig met nog een familie geweest in dit heerlijke B&B house van Jan en Klaas. Een prachtige accommodatie waar je heerlijk kunt ontstressen, prachtig uitzicht, mooi zwembad, genoeg ligbedden, zalig ontbijt, erg aardige gastheren , heb zelfs 2 mooie ritten te paard gemaakt met Klaas, een echte aanrader, super verzorgde paarden, grote klasse !!

Fearless7 ...
1 beoordeling
“Uitstekende B&B met schitterend uitzicht.”
Beoordeeld op 16 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Na een slingerend weggetje bovenop de berg aangekomen te zijn, wacht je een warm welkom van de gastheren Jan en Klaas met hun lieve hond Nena. De B&B is uitstekend onderhouden, kamer en aparte badkamer zijn fris, mooi en modern ingericht. Het ontbijt is prima verzorgd en wordt geserveerd op het terras onder een opkomende zon. El Pajarero is een prachtige plek om kort te verblijven tijdens je rondreis door Andalucía, maar is ook zeer geschikt voor een langer verblijf. De B&B gasten kunnen gebruik maken van de buitenkeuken met gemetselde bbq, koelkast, Nespresso-machine en magnetron. Een huurauto is een must!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren