“Love love and love.”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Love love and love.”
Beoordeeld op 24 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De hostel en camping is wat je ziet op de foto's. Het is mooi, verzorgd, niet te groot en niet te klein. Tanja, de gastvrouw, helpt je met veel liefde met al je vragen. Er is een bar waar je gezellig iets kan eten en drinken, binnen of buiten. (Ik at er een zeer lekkere grote pizza tonijn.) Binnen is er ook een ruimte met zetels waar je gezellig kan samen zitten en even je laptop/gsm kan opladen, of je kunt er eventjes opwarmen voor het slapen gaan indien het weer wat kouder is. De hostel/camping is rustig gelegen en een ideale uitvalbasis voor uitstappen in de omgeving zoals o.a. naar Solcava.
Het ruikt er trouwens heerlijk :)! Gastvrouw Tanja maakt onder andere zelf zepen en likeuren.
Er was niets wat ik niet goed vond. Als ik terug ga naar Slovenië, dan wil ik daar zeker terug overnachten.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren