“Aanrader”
Beoordeling van Gostisce Tulipan

Gostisce Tulipan
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Lesce
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten hier, erg vriendelijke bediening. Ze deden echt hun best om het ons naar het zin te maken!
Wat ook erg prettig is, is dat ze een eigen parkeergelegenheid hebben. Het parkeren van onze camper was geen probleem.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Allemaal wat anders gekozen van de kaart. Allemaal heerlijk gegeten. Wijn was heerlijk. Ook de apfelstrüdel was top. Ook de bediening was vriendelijk en zeer correct. Zullen zeker nog eens terugkomen.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastvrouw die uitleg gaf bij de menu.
Lekker eten voor een kleine prijs. Ook goeie wijn voor 1 euro per glas!
Mooi terras.
Wij zijn 2 avonden gaan eten omdat we zo tevreden waren.

30 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Royale porties.
Niet duur. De prima mixed grillspies was veel vlees met frites en groente, 12.50.
Ook de tagiatella met garnalen was als hoofdmaal voldoende en lekker door de vele garnalen, waarbij een joekel als garnering.
Slechts 9.70. Saladebar op z'n sloveens 3.50.
Zaten op klein terras. Veel slovenen binnen, waarschijnlijk van wege de airco.

25 september 2014 beoordeeld

Het was gezellig druk in het restaurant. Ruime mogelijkheden om buiten of binnen te zitten. Heerlijke goulash gegeten. Vriendelijke bediening. Keurige prijs.

• Sfeer

Reizigers die Gostisce Tulipan bekeken, bekeken ook

In Gostisce Tulipan geweest? Deel je ervaringen!