“Lekker gegeten. ”
Beoordeling van Rotonda 1

Rotonda 1
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Tar
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben deze week twee keer gegeten. Je kunt binnen of buiten eten, erg veel tafels zijn er niet, wees dus op tijd, of reserveer. Kinderen kunnen na het eten op het veld ernaast spelen. Er is een nieuwe eigenaar en de kaart is beperkter dan eerst. Keuze werd dus moeilijker, eerste keer tagliatelle á la chef gegeten. Goede eigen gemaakte tagliatelle, met courgette, kipstukjes en een kruidige saus. Smaakte erg goed, helaas had het ene bord veel minder kip en courgette. Het andere bord had erg veel, even verdelen. Als toetje ieder een cake, lemoncake en chocoladecake. Heerlijk! De tweede keer risotto á la chef en pizza quattro stagioni. De pizza is zoals die hoort te zijn, flinterdun en heerlijk. De risotto was eigenlijk hetzelfde als de tagliatelle á la chef, alleen met risotto. Goede hoeveelheid courgette en kipstukjes, romig door de crème. Als toetje yoghurtpudding, een panna cotta met fruit/saus erover. Smaakte ook weer lekker. Na het eten natuurlijk het overbekende glaasje van het huis, wijn-, of honinglikeur. Jammer dat de keuze kleiner is geworden, maar wat er op het bord komt is erg lekker en goed klaargemaakt. Personeel is supervriendelijk en snel, wij eten liever hier dan in de grotere restaurants langs de weg, waar je alleen maar veel geluid om je heen hoort van etende/hard pratende mensen.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker pizza's, slaatjes en gegrild vlees. Vriendelijke bediening. Dit is ons vast stekje geworden. Zeker eens langsgaan.

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie enkele keren hier gegeten. Eenvoudig maar goed eten. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Meisje in de bediening is vriendelijk.
Pizza uit steenoven is erg lekker!

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De voorgerechten hebben we gedeeld. Per 2 personen 1 voorgerecht. De pizza kregen we vervolgens niet op. Deze mochten we meenemen. Dit zorgde voor een heerlijke lunch de volgende dag bij de tent.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk aan 't einde van een warme dag gegeten in dit restaurant. Niet erg groot, maar er kunnen genoeg mensen eten. Heerlijke gegrilde inktvis en gegrilde heekfilet met frietjes. Daarbij een' kopsa' salade. tomaat, komkommer en kaas. Lekker wit huiswijntje erbij. Toetje tiramisu. Genieten dus.

Reizigers die Rotonda 1 bekeken, bekeken ook

Tar-Vabriga, Istrië

In Rotonda 1 geweest? Deel je ervaringen!