“originele bar/restaurant”

Keukens: Kroatisch
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

goede prijs kwaliteit verhouding. goed verscholen tussen het bamboe. hoe ko men ze op het idee. erg origineel. ik hou van zo iets.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier al meerdere keren geweest en dit jaar met de boot aangevaren. Blijft een leuke ontdekkingsreis zo door de bamboe. Het eten is goed, alleen is het er erg druk. Maar ja dat heb je als iets goed en lekker is. Je kan op deze locatie ook goed zwemmen en voor de daredevils kan je ook klifduiken. Of er alleen naar kijken.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie en originele plek. Echt een juweeltje waar je moet zitten om wat te nuttigen
Verwacht van het eten geen culinair festijn, het is meer de entourage en unieke plek om te zitten en te drinken.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juni 2019 beoordeeld

Een overvolle bar,de mensen kennen er precies maar 1 .Luidruchtig,aanschuiven,niets dat er nog op wijst dat je in een natuurpark bent.
De aankleding daarentegen is heel mooi,uit natuurlijke elementen opgebouwd,er is een grote draaimolen voor kinderen ,uit hout opgebouwd,een uitkijktoren...
Het concept is heel mooi,maar wat heeft er de toerist mee gedaan?

Datum van bezoek: juni 2019
18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan park Kamenjak hebben we hier geluncht. Lekker even uit de zon en in de schaduw. We hadden olijven, calamari en sardientjes voor ons tweeën, was lekker en ruim voldoende.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Safari Bar bekeken, bekeken ook

In Safari Bar geweest? Deel je ervaringen!