“Jammer, maar tegengevallen”

Restaurant de la Paix
Geclassificeerd als nr. 4 van 43 Restaurants in Poperinge
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het restaurant is onderdeel van het Hotel de la Paix.
31 mei 2018 beoordeeld

Ik doe dit niet graag, maar toch vermeld ik het hier. Deze plaats is voor mij erg tegengevallen. De kwaliteit en de bediening is wel excellent, maar de kwantiteit is voor mij niet OK. Het geeft mij een gevoel gegeven van een 'nouvelle cuisine' met kinderporties. In alle andere restaurants waar ik ongeveer hetzelfde gegeten heb, waren de porties dubbel zo groot. We hebben de uitbaatster daarop aangesproken en die heeft de uitleg gegeven dat de paling die ik at zeer duur is en dat de normale portie 7 stukjes is en 225 g weegt. De manier waarop ze die uitleg deed kwam voor de ganse tafel zeer arrogant over. In andere zaken krijg ik 7 stukjes paling op het bord met een bijkomend potje met nog ongeveer 7 stukjes.
Voor mij is dit wel een goed restaurant aangaande de kwaliteit van de gerechten, maar achteraf kan je nog gerust een zak frieten gaan eten.
Jammer.

22 mei 2018 beoordeeld

Attente gastvrouw. je voelt je er altijd welkom. Het eten is smaakvol klaargemaakt en de prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend. Een goed adresje pal op de markt in Poperinge !

13 mei 2018 beoordeeld

Heel mooie tearoom en restaurant op de markt in Poperinge. U kunt er iets drinken maar ook iets eten. De keuken is in orde. In de zomer is er ook een groot terras met bijna heel de dag zon. Goeie bediening. Een aanrader !!

9 mei 2018 beoordeeld

Zeer aangenaam lokaal, goede kaart. Bediening zoals het hoort: zeer goed. Wat ook voor het eten geldt. Zoals de duitsers het zeggen: sehr zufrieden !

26 april 2018 beoordeeld

De dagsuggestie gegeten op het gezellig terras: slaatje huisgerookte zalm met asperges.
Was top en dit voor een zeer democratische prijs. We kregen als amuse nog een lekker hapje. De smaak van de zalm was super, het bord was mooi gedresseerd en we hadden zeker voldoende. De sneetjes brood die we erbij kregen waren speciaal en eveneens zeer lekker. Ook heel vriendelijke bediening. Aan te raden!!

Reizigers die Restaurant de la Paix bekeken, bekeken ook

Poperinge, West-Vlaanderen

In Restaurant de la Paix geweest? Deel je ervaringen!