“Goede wandelroute en lekkere dranken”
Beoordeling van De Achelse Kluis

De Achelse Kluis
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Hamont-Achel
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen aan fietsroute. Mooie abdij met echte paters. Abdijbier en abdijkaasje . Zelfbediening en schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een intensieve fietstocht hebben wij met vrienden de Achelse kluis bezocht. Erg gezellig, mooi terras en prima keuze uit drank en gerechten. De prijzen zijn erg portemonnee vriendelijk. De sfeer van het authentieke klooster is helaas weg. Ook de brouwerij is de RVS standaard.

Datum van bezoek: september 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Alles zelf afhalen als je buiten zit , binnen niet geloof ik . Lekker koel drinken en het eten is eenvoudig maar lekker

Datum van bezoek: september 2018
22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gestopt tijdens een wandeling. Binnen is de sfeer wat minder, beetje als een kantine.
De tuin is echter wel erg mooi en groot (en nieuw).
Wij hebben hier alleen geborreld met het eigen bier en kaasjes.
Tip: er is een grote winkel bij met veel speciaal biertjes, kaasjes en andere lekkernijen / snuisterijen. Let op, deze heeft andere openingstijden.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer matige keuze aan hapjes. Self service. De uitbating van de locatie lijkt me een gemiste kans. Natuurlijk, volle bak buiten op de binnenkoer en winstmaximalisatie gaat hier duidelijk voor klantvriendelijkheid. Wel grote keuze aan bier in de shop.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Achelse Kluis bekeken, bekeken ook

Hamont-Achel, Limburg Province

In De Achelse Kluis geweest? Deel je ervaringen!