Beoordeeld op 24 augustus 2019

Dit is zeker een aanrader , ontvangst tiptop , eten uitstekend , bediening : vriendelijk en uitstekend . Het minste voor zo een top hotel is de WiFi die niet versleuteld is
Anders zeker niets op aan temerken
TOP HOTEL

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Hotelkamer 32 ondermaats !
Bij hevige regen loopt er water naar binnen aan het veluxvenster !
De mooi ogende grote badkamer is ONpraktisch ingedeeld.
Bij het douchen spuit het water tot op en onder het veel te lange lavabomeubel.
Een gewone WCpot waar iedereen in de kamer u op de pot kan zien zitten ! ONGEZIEN !, en die staat vrij in de badkamer. Wie dus niet reukloos naar het toilet kan gaan weet dat zowel de badkamer als de slaapruimte (afscheiding: een glazen deur die niet volledig kan afsluiten) een 'heerlijk' reukje cadeau krijgen. Super aangenaam !
De derde verdieping heeft kleine kamers die absoluut geen 4 maar slechts 2 sterren waard zijn !
Iedere kamer op het derde verdiep heeft een langharig tapijt wat de kamer muf doet ruiken en zeker gezien huisdieren hier zijn toegelaten. Onhygienisch !!
Om de haverklap scheren de nieuwste straaljagers van het belgisch leger hier LAAG over dit dorp (dichtbij Kleine Brogel).
Op de site van koeckhofs zelf kan men geen beoordeling posten (IT-kundig gemanipuleerd ! )
Het restaurant hebben we niet benut wegens te duur voor ons.
Hier kan men nooit als gast eens iets gaan drinken aan de bar, die is constant dicht.
Wat volgens ons zeker NIET door de beugel kan is dat dit Hotel (midden het hoogseizoen Aug. 2019) op maandag en dinsdag gesloten is en zelfs onbemand. Als dan iets ernstigs gebeurd (gezondheid) kan je nergens geen voor hulp of info.
Enkel een dikke plus voor het meisje dat iedere morgen in de ontbijtruimte serveert. Zij is zeer vlot en supervriendelijk.
Voor ons is dit hotel maar 2 sterren waard.
De prachtige foto's op de site, zijn genomen op de ruime suitekamers (BEDRIEGLIJKE INFO )
Denk dus goed na voor je hier een hotelkamer boekt !.

Kamertip: Hoe lager het verdiep, hoe beter de kamers en dit allemaal voor dezelfde prijs.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Absoluut de beste zaak in de regio! Zeer lekker eten! Vriendelijk personeel met kennis van eten en wijnen.
Voor de lokale mensen: hier moet je gewoon een keer gegeten hebben! Voor mij een zaak om regelmatig te bezoeken!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Toevallig in Achel, probeerden we restaurant als onderdeel van het gelijknamige hotel ... Mooi, klassiek ingericht restaurant, zeer goede, professionele bediening ... Bij het aperitief op basis van gin, kregen we een 3-tal lekkere hapjes aangeboden. We opteerden daarna voor het 3 gangen menu, met supplementen, vooreerst de krokant gebakken kalfszwezerikken, gevolgd door een erg lekkere filet van rund ... Mooie porties, goed klaargemaakt ... Gevolgd door een Kaasdessert met lokale kazen ... Met begeleidende wijn en oude port bij de kaas, koffie en grappa, all-in voor 2 aan 200€. Een prima restaurant aan een heel correcte prijs !

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Schitterend gegeten - leuke kaart - ook de wijnkaart heel mooi. Aankleding restaurant vind ik helaas een belangrijk minpunt ! Een gereserveerde tafel hoort aantrekkelijk te zijn - niet enkel een serviette en waterglas... ook de lege ruimtes mogen aangekleed worden.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken