TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Prachtig Italiaans Agriturismo. Eentje met een geweldig uitzicht met een gastheer die zorgt dat het je aan niets ontbreekt. De omgeving biedt mogelijkheden genoeg. Echt genieten op z'n Italiaans. Appartement La Galera is koel, authentiek, direct aan de tuin, met onze twee kinderen voldoende ruimte. Het zwembad biedt verkoeling, groente en fruit uit eigen kweek, heerlijke eigen gemaakte limoncello. Echt genieten hier.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Ca de Runde biedt alles wat je van een vakantie op een Agriturismo verwacht. Zelf je groenten en fruit plukken voor de lunch en het avondeten. Een zeer aardige behulpzame eigenaar (Piero) die af en toe voor je kookt en alles wat je vraagt direct oppakt en de kinderen mee op pad neemt om de kuikentjes te aaien en te voeren. Ca de Runde biedt alles voor een zeer leuk verblijf.

Datum van verblijf: juli 2018