“Niet slecht.”

steki
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Restaurants in Platanias
Keukens: Grieks
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel Steki als Steki2 hebben dezelfde kaart. Steki2 ligt wat rustiger, maar de bediening komt soms bijna bij je aan tafel zitten. De lamsschotel was erg lekker bij Steki2. Verder was het wel ok, maar niet bijzonder.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het steegje naast Steki 1 vind je Steki 2.
Hier hebben wij verschillende keren heerlijk gegeten en het is een echte aanrader!
Mama kookt heerlijk en de supervriendelijke dochter bedient. Na afloop word je verwend met een flesje raki (met kaneel en honing) en heerlijke cake van Mama.

17 mei 2018 beoordeeld

Rechts naast Steki is een klein straatje met Steki 2, hier hebben we ondertussen al verschillende keren heerlijk gegeten, Mamma kookt, en dat doet ze erg goed. De service laat ook niets te wensen over.
Het enige nadeel is dat de gerechten zo overvloedig zijn dat er geen plaats meer is voor een toetje;)

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zeer goed en lekker. De papegaai floot vrolijk! Eindelijk een restaurant met normale porties niet te veel of te weinig gewoon lekker en genoeg.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er in september 2016. De tafels op het terras zijn heel leuk en de bediening is vlot en attent. De kaart is zeker een aanrader en wat op tafel komt is iedere keer heel lekker geweest.

Reizigers die steki bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In steki geweest? Deel je ervaringen!