“Top restaurant ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige locatie, gastvrije mensen, leuke bediening, uitgebreide kaart, goed eten, kortom alles wat voor ons een Grieks restaurant moet zijn. Voor herhaling vatbaar.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten,de steak was botermals . Vriendelijke bediening, toetjes en Ouzo/Raki gratis. Komen vast nog een keer.

28 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn van 25 april tot en met 6 mei in Platanes geweest. In deze tijd zijn we 3x bij deze taverna wezen eten. Hele vriendelijke mensen die voor lekker eten zorgen.

18 mei 2018 beoordeeld

Leuk restaurant met vriendelijke bediening. menu met diverse mogelijkheden. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

13 oktober 2017 beoordeeld

Prima taverna te Plantanias, Zeer attente en keurige bediening. Je kan hier prima 5 a 6 voorgerechten op het midden van de tafel laten zetten.
Prettige sfeer. met lekkere gerechten..

Reizigers die Taverna Yiannis bekeken, bekeken ook

Platanias, Rethymnon

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Taverna Yiannis geweest? Deel je ervaringen!