“Voor ons geen nr 1 restaurant ”
Beoordeling van Pagona's Place

Pagona's Place
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Platanias
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol verwachting adhv de beoordelingen op TripAdvisor naar dit restaurant gegaan. Er was nog net een plaats voor ons, de rest gereserveerd. Kleine kaart, geen bijzondere gerechten. Gastvrouw runt de bediening in haar eentje, wat wel knap is, maar als je geen bekende van haar bent laat ze je wat links liggen. Eten niet bijzonder, restaurant ligt langs drukke weg, kortom voor ons zeker geen nr. 1, en niet meer terug gegaan.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een menukaart zonder vergeelde foto's. En eindelijk niet te zout of te droog, gewoon goed klaargemaakt. Lekker vers eten. Dikke aanrader tussen alle tourist traps.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een avond met heerlijk eten, animatie en een lach. Wat een mooi mens is dat!
Hyperdepieper, maar heel gevat en lief. Het eten is niet duur, nog nooit zo’n lekkere, botermalse stifado gehad. En dan wordt je natijd ook nog verwend met diverse desserthapjes.
Zeker een aanrader!!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier een ontzettend leuke en gezellige avond gehad! Het eten is goed en voldoende keuze. De barvrouw is geweldig en maakt het iedereen naar het zin. Als je in de buurt bent, beveel ik je dit restaurant echt aan!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er weer een jaar op moeten wachten, maar het was het weer waard! Pagona's heeft nog nooit teleurgesteld. Fantastische kwaliteit, goede prijs en leuke ambiance. We blijven komen en snoepen van alle Griekse lekkernijen. Reserveren is een aanrader. Veel gasten kennen elkaar.... die blijven terugkomen.
Ik zeg... doen!

Reizigers die Pagona's Place bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Pagona's Place geweest? Deel je ervaringen!