“Heerlijk ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor een schappelijke prijs. Alles kan, niets moet. Kwalitatief beter dan vele conculega's in de straat. Probeer de mixed fish of het mezzemenu. Aanrader!

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vlees- en visgerechten. Alle borden prachtig opgemaakt. We hebben eerst een paar keer gegeten bij nr 1. Maar dit restaurant hoort op 1 te staan.

5 oktober 2017 beoordeeld

De maaltijden waren heel lekker en de service voortreffelijk, enorm vriendelijk en gastvrij!
Uitgebreide kaart en Griekse prijzen :)

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier vanavond gegeten met mijn moeder en het was heerlijk. We hadden de lamb Chops en de vegetarische mousaka. We kregen er allebei frietjes en salade bij (was een keuze, aardappelen had ook gekund) en tzatziki. Het was druk en ik snap wel waarom. Het eten was goed en er liep genoeg personeel zodat alle gasten voldoende aandacht kregen. Wij zaten achterin wat erg leuk was, het was half buiten en door de foto's aan de muur keek het ook buiten. Alle obers waren Zeer vriendelijk en er was er zelfs een die vloeiend Nederlands sprak. Engels en Duits heb ik ook zonder problemen gehoord. Ik zou hier zeker nog eens terug gaan!

15 september 2017 beoordeeld

Verschillende avonden hebben we hier heerlijk gegeten. Ruime menukeuze voor redelijke prijzen. Zeer plezierige bediening.

Reizigers die Kellari Taverna bekeken, bekeken ook

Platanias, Rethymnon

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Kellari Taverna geweest? Deel je ervaringen!