“schoon en goed georganiseerd restaurant met ruimte voor kinderen”
Beoordeling van Myli Restaurant Cafe

Myli Restaurant Cafe
Geclassificeerd als nr. 9 van 16 Restaurants in Platanias
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 oktober 2017 beoordeeld

beetje Efteling attractie wanneer je binnenkomt agv de aankleding met de verlichting in de bomen en eettafeltjes met draaiend waterrad en fonteintjes. Grappige Griekse molens op het dak. Speelhoek voor kinderen. Prima eten, beleefd personeel.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met mijn dochter twee keer gegeten, eerste keer pasta net garnalen en tomaten saus..... dat was echt top!!! Tweede keer de specialiteit van de week genomen, lamsstoofpot met aardappels, groente en zelf gemaakte pasta...was echt een 10.... liepen wat kittens rond die daar worden verzorgd door eigenares... een hit bij kleine kinderen maar zeker niet storend tijdens eten!!!

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet geweldig, niet slecht. Eten was niet van een constante kwaliteit. Pasta was minder, vlees op niveau. Geen hoogvlieger.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat verschrikkelijk!
We bestelde 3 radlers ( overal kregen we een flesje ) daar een grote pul waar bier aangelengd met 7up in zat .
Het eten was echt enorm slecht de pasta was nog rauw geen al dente, pizza leek wel of het een diepvriespizza was waar wat extra's opgelegd was. De kipsouvlaki was enorm smakeloos en de garnituur er omheen was ver te zoeken. Een enorme flop!!
Het gevolg de volgende hadden we allemaal darmproblemen. Voor ons nooit geen Myli meer!!!!

12 juli 2017 beoordeeld

de diepe tuin is een verrassend om eens lekker buiten te kunnen eten in deze ruime zetting.
De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om de menukaart van dit restaurant eens nader te onderzoeken

Reizigers die Myli Restaurant Cafe bekeken, bekeken ook

Platanias, Rethymnon

In Myli Restaurant Cafe geweest? Deel je ervaringen!