30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super schoon hotel, mooie moderne kamer met prima bedden. Kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Super aardige schoonmaaksters. Het eten is echt zo lekker, gevarieerd en prima van smaak. Ben je vegetariër dan kan je hier prima eten. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en voelt persoonlijk aan en dat voor een all inclusieve hotel. Dicht aan het strand, bedjes inclusief. Wel verwarrend is dat er een ander hotel aan ‘vast zit’. Je kan gebruik maken van dit prachtige zwembad en bedjes voor 5 euro per ligbed per dag. Badlakens kan je om de dag omwisselen en je betaald 10 euro borg per handdoek.
Tip, je kan prima in de nabije omgeving een huurauto huren. En leuke tentjes om wat te drinken even verder lopen over de brug.
In de avond niet veel te doen en geen echte relax stoelen. Maar dat nodigde ons uit om er op uit te gaan. Rethymno heeft een prachtig oud centrum!
Zeer gecharmeerd van Kreta en hun vriendelijke inwoners.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
18 september 2017 beoordeeld

prime hotel erg schoon vriendelijk personeel eten is echt top erg gevarieerd

bediening restaurant vlot staan direct voor je klaar border worden snel weggehaald

laatste kamer worden gerenoveerd deze winter

Kamertip: zwembad zijden
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
14 juni 2017 beoordeeld

Het is een prachtig hotel, met heel vriendelijk behulpzaam personeel! Standaard kamers zijn schoon en ruim genoeg. Het eten is gevarieerd,goed en voor iedereen is er wat! We hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad en kunnen het een ieder aanraden!

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
10 oktober 2016 beoordeeld

Wij en onze dochter zijn recent 10 dagen naar Minos Mare Hotel geweest en hebben daar een bijzonder plezierig verblijf gehad. Met name de vriendelijkheid en gastvrijheid van personeel valt op en het eten is uitstekend te noemen. Gevarieerd en lekker.
Twee personen springen er uit; de receptioniste die vele talen, ook Nederlands spreekt en Fassil, de wat oudere maar zeer gedreven medewerker in het restaurant.
Mooi zwembad en direct aan het rustige strand.
Fijne vakantie gehad.

Kamertip: zwembadzijde i.v.m. laden en lossen aan de andere zijde
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Minos Mare is een zeer degelijk hotel. Direct gelegen aan het strand en naast Minos Mare Royal. Dat betekent een extra zwembad en bars waarvan je gebruik kunt maken. Zeer handig. Vanuit onze kamer kwam ook de dichtstbijzijnde uitgang uit in de tuin van Royal. Je kunt het dus zien als 1 complex, alleen kun je als gast van Minos Mare niet eten in Minos Mare Royal.

Eerst kregen we een kamer boven met balkon. Dat was ok, maar liever niet met onze 2 jaar oude dochter. We wilden liever een kamer beneden, dat was direct geregeld door de vriendelijke receptioniste. De kamer was proper en voldoende groot voor 2 volwassenen en een kind. Voorzien van een dubbel en een enkel bed.

Het eten was goed van smaak. Geen heel groot buffet waarvan je altijd te veel neemt. Nee, het buffet was aangenaam. Iedere dag andere dingen. Nooit 2 keer hetzelfde. Altijd wel iets van vlees, kip, vis en vegetarisch. Voldoende variatie dus, zonder te veel keus. Drank was eerder aan de dure kant. Zeker als je een ganse fles wijn moet bestellen bij het avondeten. Met een zwangere vriendin sta je er dus alleen voor. Een glas kunnen bestellen zou fijn zijn. Pluspunt is zeker dat je fijn buiten kunt eten.

Het zwembad is mooi en verzorgd met voldoende ligbedden. Je hebt ook altijd de keuze om aan Royal te gaan liggen.

Het personeel was vriendelijk. Maar niet zo vriendelijk als dat anderen laten uitschrijnen. Niet overdreven. Maar gewoon goed.

De foto's van de meeste touroperators zijn misleidend. Zij gebruiken foto's waar het hotel niet tot zijn recht komt. Oudere foto's lijkt mij. Het hotel is mooier dan je zou denken. Daarom voegen we enkele foto's toe.

Voor de animatie hoef je in dit hotel niet te zijn. Die is er wel, gewoon leuk om sfeer te scheppen maar niets hoogstaands.

Vanuit het hotel ben je ook zo in Platanias. Een leuke baan met winkeltjes, bars en restaurants. Leuk om een paar avonden wat te gaan drinken of een restaurantje te doen.

In Minos Mare zul je van de vakantie kunnen genieten die je voor ogen hebt. Wij hebben een fijne tijd gehad.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie