15 mei 2018 beoordeeld

We hebben een supervakantie gehad. Het appartement is heel netjes en goed. Elke dag komt de schoonmaak langs, om de 2 dagen schone handdoeken. De plek is midden in een straat maar prima (links af eind van de weg is het strand, rechtsaf loop je zo het dorp is). De mensen van Mary Hotel zijn ontzettend vriendelijk en bereidwillig je overal mee te helpen. Vooral Konstantin heeft punten gescoord door gasten die dat willen mee te nemen om in de omgeving te gaan hardlopen. Ook heel geschikt voor mensen met (jonge) kinderen. Het zwembad is zeer in trek. Ook de nieuwe uitbreiding is erg mooi. Als het even wil komen we in oktober terug.

Kamertip: Kamers vlak bij de bar kunnen onrustig zijn.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 februari 2018 beoordeeld

Afgelopen september mochten wij twee weken verblijven in appartementencomplex Mary, waar wij een heerlijke vakantie hebben gehad. Mary is in vergelijking met andere hotels en accommodaties iets kleinschaliger, maar dit hebben wij niet als nadelig ervaren.

Hotel Mary is rustig gelegen en op loopafstand van het strand. Wil je niet naar het strand, dan is een dagje vertoeven bij het (enigszins kleine) zwembad ook een prima optie. Er zijn voldoende ligbedden beschikbaar. Je kunt elke ochtend vers ontbijten, maar wil je hier geen gebruik van maken dan is de supermarkt ook op loopafstand.

De eigenaar Konstantinos is top! Hij is altijd in voor een praatje en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook de overige medewerkers zijn erg gastvrij en staan altijd voor je klaar. Vraag ze ook zeker om tips wanneer je een dagtrip gaat maken.

Verder is Hotel Mary erg schoon en wordt het keurig onderhouden. De fitnessruimte is voor een kleinschalig appartementencomplex erg uitgebreid. Verder viel het ons op dat wij tijdens ons verblijf weinig andere twintigers hebben gezien, de gemiddelde leeftijd lag er destijds iets hoger (meerdere bezoekers rond de 40/50 jaar). Omdat wij hier voornamelijk voor onze rust kwamen hebben wij dit op geen enkel moment als nadelig ervaren.

Ik kan Hotel Mary zeker aanbevelen voor een heerlijke ontspannen vakantie. Je gaat er zeker geen spijt van krijgen!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
22 februari 2018 beoordeeld

Alleen al de ontvangst in dit hotel was warm: we werden persoonlijk welkom geheten en konden rustig aan een tafeltje op het terras gaan zitten, waar de check-in werd geregeld. Onze koffers werden naar de kamer gebracht door de eigenaar zelf.

Verder was er een erg persoonlijke sfeer: je voelt je er welkom en thuis. Achter de receptie stond een boekenkast met veel Nederlandse boeken, die ik gewoon mocht pakken om te lezen aan het zwembad of op het strand. Ik heb hier een heerlijke vakantie gehad en kom zeker terug!

De bedden waren heerlijk, de kamers schoon en op loopafstand van het strand. Aan het zwembad was het rustig en waren er altijd ligbedden vrij.

Kamertip: Vraag naar een kamer aan de zwembadzijde voor een gezellige blik op het terras/zwembad.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
1 oktober 2017 beoordeeld

We trekken tijdens onze vakantie meestal na 2 dagen naar andere stad dus blijven nooit 2 weken op zelfde plek. Dit was voor ons een nieuwe ervaring om vanaf een vaste basis steeds iets te ondernemen.
+++ Heerlijk superschone kamer, om de dag schone handdoeken en beddengoed. Heerlijk fris.
+++Heel goed bed en fijn balkon om op te zitten.
++ Prima ontbijtbuffet met elke dag iets speciaals gemaakt door de vrouw van de eigenaar. Heel netjes en goed verzorgd allemaal.
+++Personeel is beleefd en medewerkster Emma van de receptie kan je goede adviezen geven mbt dagtrips. Personeel spreekt heel goed Engels en barman Giorgios spreekt en begrijpt de NL taal ook een beetje en is een meester in het maken van heerlijke cocktails.
++ Strand (zand en kiezels) is op nog geen 100 meter naar links vanaf het hotel en de "mainstreet" waar je prima lokaal kunt eten ook (naar rechts).
--- Ligt net iets te ver van de stad Rethymno 5-6 km strandwandeling en even zo lang over de weg. Beter is met openbaar vervoer of eigen huurauto. Dit kan op de hoek van de straat. Over de prijs valt te onderhandelen.

Kamertip: Kamer in appartement D heeft balkon gehele dag in de schaduw. Zicht op zwembad hebben bijna alle kamers. airco €8 pd. nauwelijks gebruikt.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 juli 2017 beoordeeld

De reden waarom ik zeker terug zou gaan naar dit fijne appartementen complex is de service. De werknemers van Mary Apts zijn erg goed in hun werk en zijn bereid net dat ene extra beetje te doen om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral de manager Kwnstantinos is erg goed in zijn werk! Hierbij zou ik hem graag nogmaals willen bedanken.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner