“Fantastisch”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Lower level Studios
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Lower level Studios
Dining area with patio doors onto terrace and wonderful views
The communal BBQ area overlooking the pool
We love Corfu!
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

liesbethg ...
Messonghi, Griekenland
“Fantastisch”
Beoordeeld op 12 september 2018 voor een verblijf in september 2018

We hebben een fantastische week gehad, mooie rustige uitvalbasis om het eiland te verkennen. Bijzonder hartelijke ontvangst. Elke twee dagen schoon beddengoed!
Fijn appartement met prachtig uitzicht waar we elke dag onder het genot van een bakkie koffie van genoten.
Ons vliegtuig vertrok pas rond 21 uur, maar we mochten kosteloos een dag langer in ons appartement blijven. Erg fijn.

Datum van verblijf: september 2018
13 sep 2018
Thank you for choosing Spileo House for your holiday and we are delighted you enjoyed your stay. We hope to welcome you back any time.
568ianthe ...
Utrecht Province, Nederland
Niveau 5 bijdrager
61 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Heerlijk bijkomen”
Beoordeeld op 28 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Fijne ruime studio met gemeenschappelijk zwembad met prachtig uitzicht over bergen en zee. Fijn rustig plekje op het toeristische eiland.

Datum van verblijf: augustus 2018
28 aug 2018
Thank you for choosing Spileo House for your holiday and we are glad you enjoyed your stay. It would be a pleasure to welcome you back any time. Best wishes always from everyone here.
vakantieg ...
Rotterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Persoonlijke aandacht en zeer goed appartement”
Beoordeeld op 15 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Uitstekend appartement met goede bedden en compleet uitgeruste keuken.
Ontvangst is heel vriendelijk en persoonlijk.
Uitzicht is prachtig en het ligt wat hoger in de heuvels.
U loopt in 10 min naar beneden maar dan moet je wel goed ter been zijn.
Voor deze locatie is een huurauto zeer aan te raden.
Handendoeken en bed worden om de dag verschoond.
Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden.
Aanrader

Datum van verblijf: juli 2018
15 aug 2018
Thank you for choosing Spileo House for your stay and for the lovely comments. We are really delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the not too distant future. Our very best wishes and many thanks.
Anne A
Arnhem, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Heerlijke vakantie in Spileo House.”
Beoordeeld op 24 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Spileo House is een heerlijk klein appartementen complex op een prachtige locatie gelegen.
Schitterend appartement gehad op de bovenste verdieping (Penthouse) met een fantastisch uitzicht
over de zee en omgeving. We hadden een zeer royaal appartement en patio (wederom met dit geweldige uitzicht) met jacuzzi, schommelbank, ligstoelen en zitje.
Vollop rust, alles heerlijk schoon en compleet ingericht, uitstekende bedden en zeer zeker niet te
vergeten, een hele vriendelijke en vrolijke dame, Pauline, die je verwelkomt, aanbied te helpen waar dat nodig is en je echt het gevoel geeft 'thuis' te zijn.
De omgeving is echt schitterend, we hebben met auto en scooter prachtige uitstapjes gemaakt, strandjes en plaatsjes (oa nl Kerkyra) bezocht.
Corfu is niet zo heel groot dus alles is ook prima te bereiken met de auto.

Datum van verblijf: juli 2018
26 jul 2018
Thank you for choosing Spileo House for your holiday and we are really glad you enjoyed your stay. Our very best wishes and we hope to welcome you back in the not too distant future
Jenny_Haa ...
Haarlem, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijk appartement met fantastisch uitzicht!”
Beoordeeld op 6 oktober 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Appartement ligt op een rustige en mooie locatie en heeft een schitterend uitzicht. Is van alle gemakken voorzien met een heerlijk zwembad. Om de 2 dagen schone handdoeken en bedlinnen, goede wi-fi. In de directe omgeving liggen een aantal restaurantjes die te voet bereikbaar zijn, maar een auto is wel essentieel om de omgeving te verkennen.
Het personeel is werkelijk geweldig: gastvrij, vriendelijk, staan altijd klaar met tips en adviezen zonder opdringerig te zijn. Bij aankomst staat er een fles water en pak melk in de koelkast.
Ik heb een heerlijke 2 weken gehad!

Datum van verblijf: augustus 2017
9 okt 2017
Thank you so much for the lovely comments, delighted you enjoyed your stay and we would love to welcome you back any time. Best wishes from everyone at Spileo House.
neldickvi ...
Moordrecht, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Onvergetelijk verblijf in Spileo House”
Beoordeeld op 18 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Vanaf begin tot einde van ons verblijf zijn twee woorden van toepassing: GEWELDIG en ONVERGETELIJK !!!!!. De ligging en uitzicht evenals de geboden service zijn van ongekend hoog niveau. Gedurende ons verblijf van 3 weken is er door o.a. Pauline alles aan gedaan om ons verblijf onvergetelijk te maken. Haar warme belangstelling als ook de tips en adviezen die zij gaf waren super. Maar ook de verzorging van het appartement door Carcia was fantastisch met om de twee dagen schone lakens,badhanddoeken etc en alles brandschoon. Zowel het zwembad als de zee in de directe omgeving waren heerlijk om in te zwemen. Met een huurauto is vanuit deze locatie het mooi eiland Corfu goed te verkennen. Kunnen Spileo House van harte aanbevelen
Efcharistó tin omáda Spileo House

Datum van verblijf: mei 2017
18 jun 2017
Thank you so much for the amazing words and we are delighted you enjoyed your stay. We can't say what a pleasure it was for us to get to know you both and we sincerely hope we get to welcome you back very soon. Our very best wishes always from everyone here at Spileo House.
Jody J
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“De perfecte ontspannen vakantie!”
Beoordeeld op 14 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij zijn net terug van 10 dagen op Corfu bij Spileo house en we hebben nu al heimwee! Het is de ideale bestemming voor een ontspannen, rustige vakantie waar je volledig tot rust kan komen. De kamer (studio) was erg ruim en van alle gemakken voorzien. Het zwembad was fantastisch en het uitzicht adembenemend. Het personeel was erg lief en deed er alles aan om ons een onvergetelijke vakantie te bezorgen, en dat is gelukt! De directe omgeving is erg stil, maar dat was precies waar wij naar op zoek waren. Met de auto ben je overal zo dus wij vonden dit geen probleem. Al met al een fantastische vakantie waar we met veel plezier op terug kijken.

Datum van verblijf: juni 2017
14 jun 2017
Thank you so much for the lovely review and we're delighted you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back again and our very best wishes always from all the staff at Spileo House.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren