“Onderweg gestopt voor lunch”
Beoordeling van Taverna Dionysos

Taverna Dionysos
Geclassificeerd als nr. 4 van 18 Restaurants in Messonghi
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

We waren aan het touren over corfu
En bij dit restaurant gestopt voor de lunch
Er werd ons verse zeebaars geadviseerd
Een tijd geleden dat ik zeebaars zo goed heb gegeten

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor niets is mijn titel "na seizoen". De kaart was erg beperkt omdat wij hier in oktober kwamen. Jammer.
De gerechten die we hebben gegeten waren uitstekend en de bediening was charmant.

22 augustus 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening en lekker eten voor een goede prijs. Vooral de gebakken aardappels waren heerlijk.

8 augustus 2017 beoordeeld

onze dagelijkse middagstop met zorgzame , supervriendelijke mensen achter het roer van deze zaak ! Overheerlijk , goedkoop , een aanrader voor al wie de echte Griekse vibe en eten wil leren ontdekken of herontdekken . Pracht zicht over de baai een echte droom

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is zeker een aanrader! Goede service veel keuze en heel vriendelijke bediening. Wij zijn er twee keer geweest gaan eten en alles was super oké!

In Taverna Dionysos geweest? Deel je ervaringen!