“Top restaurant”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 april 2016 beoordeeld

Tijdens de vakantie hier 2 keer gegeten. Beide keren was het geweldig. Ook de hoeveelheden van de gerechten zijn heel royaal.

9 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor ons diner. Buiten op het terras. Vriendelijke bediening, heerlijk eten. In een resort dichtbij de zee.

14 november 2015 beoordeeld

Met onze groep , 16 man, gaan eten. Het wachten op de maaltijden was redelijk lang, maar het geduld werd beloont met een drankje van de zaak en het lekker eten. Het eten is Frans getint en home made. Vriendelijke bediening.

12 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bijna alle restaurants op het pleintje van "Village Oriënt" te hebben bezocht was het nu de beurt aan La table d'Antoine. Prettig ruim opgezet terras waardoor je niet hutje mutje zit. De bediening kent de etiquette en je waant je wat dat betreft in een sterren restaurant. De kaart is beperkt maar aangevuld met dagspecials is de keuze ruim genoeg. De door ons gekozen gerechten waren zeer smaakvol en mooi opgemaakt. We hebben hier tot nu toe het lekkerst gegeten!

31 juli 2014 beoordeeld

Het is niet alleen een leuk restaurant, maar ook n prima plek met leuke bar voor een cocktail. Naast alle bekende cocktails ook een aantal leuke eigen variaties op de klassiekers! Aanrader! Klein nadeel, er waren kinderen en daarvoor stond Disney Chanel aan op de beamer, gelukkig zonder geluid ;)

• Sfeer

Reizigers die La Table d'Antoine bekeken, bekeken ook

Orient Bay, Saint-Martin

In La Table d'Antoine geweest? Deel je ervaringen!