“WoW ! ”

La Blava
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Restaurants in Calella de Palafrugell
Keukens: Spaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een beleving! Romantisch, sfeervol, heerlijk eten, super vriendelijk, geweldig vegetarisch!, lekkere wijnen, en wat een uitzicht ... het kan niet beter!

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak voorbij gewandeld, en nu eindelijk gaan eten. Er was geen plaats meer op het terras (prachtig aan de zee onder de arcaden), maar binnen viel het ook heel goed mee, erg gezellig.
Gerechten zijn top, van de tapas tot de hoofdgerechten en het dessert; Iberische ham superlekker, verse chipirones, tataki,...goedkoop is het wel niet, maar het is zijn geld waard .

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de mooiste plekken om te dineren en het eten was net zo goed als het uitzicht, het eten was goed verzorgt en een goede gastheer om ons te bedienen, het is een familie sfeer als restaurant en de bediening is eerlijk over hun gerechten, heerlijk gegeten en gedronken! De chocoladetaart van oma is een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig gelegen knus restaurant. Indien je buiten wilt eten moet je ruim vooraf reserveren. Binnen is het echter ook mooi ingericht. Ze hebben 2 etages.
Het eten was voortreffelijk. Vooraf had ij een salade met gambas en mango. Hoofdgerecht heerlijk zacht kalfsvlees en als deed er een lekker wortelcake met een crème erop. De gerechten van mijn tafelgenoten waren ook heerlijk zoals het Iberische varken (hoofd) en de groente schotel (vooraf). Bediening is vriendelijk. De prijzen liggen wel iets hoger dan de andere restaurants, maar valt nog mee met zn 3en, waarbij we allemaal 3 gangen hadden waren we 140 euro kwijt.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een unieke plek aan het strand un Calella, we waren er eerder al langs gelopen maar nu toch maar een keer gereserveerd.
Verschilende kleine gerechten van de kaart met elkaar gedeeld, een groot succes. Ook erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die La Blava bekeken, bekeken ook

Palafrugell, Costa Brava

Llafranc, Palafrugell

Palamos, Province of Girona

In La Blava geweest? Deel je ervaringen!