15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat een uitzonderlijk hotel. We werden supervriendelijk ontvangen. Hadden een hele mooie kamer met terras en frontaal zeezicht. In het restaurant beneden hebben we zalig geluncht. Ook het ontbijt is heel uitgebreid en zeker de moeite. Bedankt aan het voltallige personeel. Zij doen hun job met zoveel plezier en dat om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Werkelijk een dikke proficiat.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een gezins-kamer geboekt op de eerste verdieping met zeezicht. Fijne, overzichtelijke (geschakelde) kamer met 2 badkamers (één met bad en douche, ander met douche). Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt met fantastisch uitzicht op de baai van Calella de Palafrugell.
Topservice: we moesten om 3:30 's nachts de deur uit voor de terugvlucht: het hotel had 4 ontbijt-pakketjes klaarstaan.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
23 augustus 2016 beoordeeld

We werden aangenaam verrast door de gastvriendelijkheid van het personeel van hotel Sant Roc. Op het terras genoten we van een overheerlijke halve liter gerstenat voor maar 3,75. Het is een prachtig terras met een magnifiek uitzicht over de baai. Ook voor de wandelaars een absolute aanrader om hier neer te ploffen. Gast of zomaar een passant. Iedereen kan hier genieten van rust en een prachtig uitzicht. Een aanrader.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen schat die ookgeen grote bekendheid mag krijgen! Een heerlijk spaans dorp aan een prachtige baai. Het ontbijt op het terras is een perfecte plek, de inhoud van het ontbijt kan beter maar e locatie maakt veel goed. Lieve mensen als eigenaren en aardig personeel. Een plek om te bezoeken! Kamers zijn ruim en goed schoon.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
15 oktober 2012 beoordeeld

Sant Roc is een familiehotel in Calella de Palafrugell aan de top van de Costa Brava. Het is prachtig gelegen op een rots aan het begin van het dorp. De kamers zijn gerieflijk, hoewel ons bed erg hard was en de kamer nogal gehorig was. Het ontbijt buiten op het terras is een aanrader. Wat een geweldig uitzicht over het dorp en de stranden. De bediening is heel prettig en ongedwongen! De prijzen zijn alleszins redelijk! Een echte aanrader voor een weekje ontspannen genieten. Wel in na- of voorjaar. In het hoogseizoen lijkt het me erg druk!

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner