andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van COSTA BRAVA 2

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Trudy S
1 beoordeling
“Gemiddeld”
Beoordeeld op 26 juni 2018 voor een verblijf in mei 2018

Leuk complex ook goed onderhouden het app was leuk ingericht maar erg klein vlgs ons niet geschikt voor 5 personen de matrassen waren slecht en aan vervanging toe en de ouderslaapkamer rook heel erg muf en die lucht kregen wij er ook niet uit aan kleren villa's gevraagd voor een groter appartement maar die zeiden dat alles was volgeboekt maar wat wij konden zien was dat niet zo
Het complex zouden we evt weer boeken maar niet meer dit appartement veel te klein en slechte bedden wij hadden geboekt voor 6 weken van 1 mei t/m 16 juni

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren