Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (214)
Beoordelingen filteren
214 resultaten
Waardering van reizigers
44
79
58
17
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
44
79
58
17
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 214 beoordelingen
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De boeking en het onthaal waren voortreffelijk. Het hotel oogt typisch Spaans, wat dit ook allemaal kan betekenen. Ruime en zeer nette kamers, sommige met een prachtig zicht op de vallei en de kerk zoals kamer 101; andere zoals onze kamer 108 "zonder zicht". Rustige ligging. Goed bed maar zoals vaak het geval is zijn de hoofdkussens niet voor elk hoofd geschikt. Waarom voorzien hotels niet in een keuze uit hoofdkussens? De kamerisolatie is onvoldoende maar Spanjaarden slapen lang en dus dat viel mee. Klassiek Spaans ontbijt met tostadas of croissants met bediening aan tafel maar geen keuze aan een ontbijtbuffet. Vrij luidruchtige ontbijtruimte. Een zeer geschikt hotel voor enkele dagen en voldoende om de wijnregio te bezoeken.

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Bedank HDeWulf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 juli 2016 beoordeeld

Goed hotel met prachtig terras dat een mangnifiek uitzicht op de rivier. Vanaf het hotel Ben je direct in het centrum van het stadje met zijn talrijke wijnbarretjes. Het restaurant van het hotel is zeker een aanrader!

  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Tom B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
11 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H_JuanII, Gerente van Hotel Juan II, Toro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H_JuanII, Gerente van Hotel Juan II, Toro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2017 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H_JuanII, Director de Relaciones Públicas van Hotel Juan II, Toro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken