“Prachtige natuurcamping”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prachtige natuurcamping”
Beoordeeld op 8 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Een hele mooie camping tussen Krakau en Wroclaw. We hebben genoten van de rust en ruimte. Overal zijn zitjes, zowel binnen als buiten. In de ochtend kun je op het terras voor de gezamenlijke ruimte de zon zien opkomen. We hebben gebruik gemaakt van de luxe keuken om savonds te koken. Het sanitair is erg netjes. Enig minpunt was dat je je chemisch toilet niet kan lozen en dat ze kampen met watertekort omdat ze dit zelf winnen vanuit de vijver op de camping. Bijna moesten we daarom rechtsomkeerd maken, omdat er teveel gasten stonden en te weinig watercapaciteit was.

Datum van verblijf: augustus 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren