“Enorme aanrader in een schitterende omgeving”

Beoordeling van Les Chardonnerets

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Arno1962 ...
Scharendijke, The Netherlands
2 beoordelingen
“Enorme aanrader in een schitterende omgeving”
Beoordeeld op 12 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Vanaf 11 augustus 2017 hebben wij verbleven in een van de appartementen van Sid en Zeena en hun zoon Luc. Een enorm gastvrije ontvangst door een, van origine Engels, echtpaar, in een heerlijk rustig rustig gelegen tot appartementen verbouwde boerderij op 25 hectare grond. De boerderij ligt circa 15 kilometer van de supermarkt en dat is prima te doen. Het weer was zodanig lekker dat we diverse malen gebruik gemaakt hebben van het fijne schone zwembad. De ligging is uitermate geschikt voor mooie wandelingen en uitstapjes in de omgeving zoals Jersey of Guernsey en een bezoek aan de bekende D-day stranden.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
14 sep 2017
Many thanks for your vist and kind review Arno . We are very glad you enjoyed your stay at Le Pont D'Albart and hope that we can welcome you back in the future . Best regards from Sid, Zeena and Luc-Xavier
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren