J L

Pinnen, Pinnen en nog meer pinnen!

Beoordeling van Landal de Lommerbergen
3,0 van 5 bollen1 mei 2024 beoordeeld
Je kunt niet eens Je kinderen een ijsje laten halen zonder te moeten pinnen!

Jongens stop met dat verplichte pinnen jullie lopen zoveel geld mis! Ik hoor het hier op het terras overal!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gemeenschappelijke tuinhuis
    Bilderberg Château Holtmühle
    • ZenHotels.com
    8.0 km van Landal de Lommerbergen
    Gratis parkeren
    Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
      5.1 km van Landal de Lommerbergen
      10.6 km van Landal de Lommerbergen
      15.2 km van Landal de Lommerbergen
      Meer hotels in Reuver bekijken
      Beoordeeld op 25 april 2024

Prima midweek gehad, maar vervolgens een klacht ingediend omdat er zich iets voor had gedaan m.b.t. de accommodatie. Dat kan gebeuren, maar als er vervolgens door de receptie vrijwel niets met je klacht wordt gedaan en je niet serieus wordt genomen, dan weet je hoe een bedrijf als Landal in elkaar steekt. Geld verdienen met het verhuren van huisjes + de aanwezige horeca, maar als er iets anders is dan ''normaal'' wordt het lastig. Ik heb op 5 februari per mail (gastenservice@landal.com) een klacht ingediend, vervolgens direct een ontvangstbevestiging ontvangen waarin staat dat het momenteel drukker is en een reactie maximaal 30 dagen kan duren. Ik heb tot op heden nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Na de 30 dagen heb ik telefonisch contact gezocht, waarbij de lijn wordt verbroken na het keuzemenu i.v.m. drukte. Ik heb de hoop inmiddels opgegeven om überhaupt nog een reactie te ontvangen.

Datum van verblijf: januari 2024
      Beoordeeld op 28 maart 2024 via mobiele applicatie

We huurden een kinderhuisje met ons kleinkind. Alles was keurig schoon en compleet . Het zwembad was deels gesloten wegens onderhoud, hiervoor kregen we een horecabon van 25 euro. Ook de douches waren buiten gebruik er stonden 2 nooddouche cabines wat natuurlijk veel te weinig is. Binnenspeeltuin en bowling waren heel goed. 1x gegeten bij steaks en burgers, dit was ook goed. Kortom een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen tot 10-12 jaar.

Datum van verblijf: maart 2024
      Beoordeeld op 11 maart 2024

De lommerbergen is een fijn vakantie park met veel recreatie manieren, je kan een wandeling maken in het bos, je kan naar het centrum van Reuver gaan, of lekker zwemmen in het subtropisch zwembad, er is genoeg te doen voor jong en oud.
      Dus als je een keer naar Reuver komt, moet je er wel ff langs gaan.

Datum van verblijf: december 2023
      Beoordeeld op 28 oktober 2023

De vorige keer bij de Lommerbergen was 9 jaar geleden. Het huisje was mooi schoon en vernieuwd. Twee jaar geleden hebben ze het zwembad vernieuwd. De glijbanen zijn niet heel heftig, maar wel leuk om een paar keer te doen. Wel jammer dat er niet iets van een solarium is. Verder miste ik in de park plaza een trappetje van het terras naar het zwembad en wat dingen in de supermarkt zoals magnetronpopcorn en dipsaus voor bij de chips. De sleutel op je smartphone is innovatief bedacht, maar minder handig voor mensen die wat minder digitaal zijn aangelegd of geen smartphone hebben. De bowlingbaan is wel supergoed gelukt met de effecten op de banen.

De Lommerbergen is echt een park voor gezinnen. Ik denk dat tieners hier echter snel zijn uitgekeken.

Kamertip: - neem magnetronpopcorn mee van huis - ga op tijd naar de shows
      Datum van verblijf: oktober 2023
      Beoordeeld op 23 oktober 2023 via mobiele applicatie

Prima huisje. Klein maar fijn. Mooi licht. En alles zit er in. Huisje nr 114.

We hebben onlangs een geweldige tijd doorgebracht in een huisje bij Landal De Lommerbergen. Het huisje was gezellig, goed onderhouden en voorzien van alle nodige faciliteiten die bijdroegen aan een comfortabel en ontspannen verblijf.

De sfeer in het park was zeer aangenaam, en het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en klaar om te assisteren waar nodig. We hebben genoten van de verschillende activiteiten die het park te bieden had, en de kinderen hadden een fantastische tijd met het verkennen en spelen.

Datum van verblijf: oktober 2023