“Appartement Nikolina, Lumbarda.”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Frits R
1 beoordeling
“Appartement Nikolina, Lumbarda.”
Beoordeeld op 16 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Wij hebben 5 dagen genoten van het mooie appartement Nikolina. Het was schoon, netjes en zeer goed verzorgd. De kamer is ruim, voorzien van een goed "kingsize" bed, heeft een balkon met uitzicht op zee. Voor het appartement is aan zee een eigen plaats, met parasol en ligstoelen. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam en tevens een zeer goede kok. We hebben 2 keer gedineerd en mogen genieten van onovertroffen visgerechten. Kortom een abolute aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren