“Uitzicht is je van het”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

20 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
“Uitzicht is je van het”
Beoordeeld op 2 mei 2017 voor een verblijf in mei 2016

Het uitzicht is werkelijk magnifiek. Aan de ene kant kijk je op het dorp Barbarano Vicentino, aan de andere kant kijk je weids uit de wereld in. Het castello is zeer mooi gelegen boven op een berg en heeft een prachtig onderhouden tuin waar het goed relaxen is. Het gezellige dorpje is ongeveer 500m lopen. Als uitvalsbasis is dit geschikt om allerlei mooie plaatsen in de regio te bezoeken.
Minpuntje is misschien de gehorigheid i.v.m. houten vloeren. Er is ook geen TV maar die miste ik pas toen we al weer weg waren. Het uitzicht is voldoende entertainment

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren