“Heerlijke plek! ”
Beoordeling van La Mesa Escondida

La Mesa Escondida
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in San Rafael
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier deze week 2 keer gegeten en beide keren was het eten hartstikke lekker. De bediening is erg vriendelijk. Het is een klein knus restaurant dat je zomaar voorbij zou lopen. Het is een heerlijk plekkie, dus zeker de moeite van een bezoek waard!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, knus restaurant. Aardige Italiaanse eigenaar. Super lekkere rose! Mooi en knusse zaak, romantische kleine buitenplaats. Voorgerecht caparese erg lekker. Tussengerecht gnocci is ok maar weinig smaak. Dessert, cheescake in bijzondere vorm, is ook ok.
Uistekend vind ik te ver gaan. Prima restaurant met lekker eten maar niet top.

23 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk restaurant waar je tot rust komt en het gevoel hebt echt welkom te zijn. De entree loop je bijna voorbij (La Mesa Escondida betekent De Verborgen Tafel), en je voelt dat je tussen de lokale bevolking zit en toch welkom bent. Wij hebben een heerlijke lunch gehad en het is het schrijven van deze review waard... Als ze maar wel een beetje verborgen blijven en niet overspoeld worden door gasten! ;-)

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super pitoresque restaurant, erg gezellig terrasje. Het eten was ongelooflijk lekker, allemaal heel verse producten en dit zeer betaalbaar. De bediening was perfect, allemaal zeer vriendelijk en bereid om de Spaanse menu helemaal te vertalen. We werden echt in de watten gelegd. Een echte aanrader!

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurantje, met heerlijk Italiaans eten , alles vers gemaakt en het lekkerste dessert ooit . Aardige bediening . Gezellige sfeer .

Reizigers die La Mesa Escondida bekeken, bekeken ook

Playa d'en Bossa, Ibiza
Sant Antoni de Portmany, Ibiza

Ibiza-stad, Ibiza
Sant Antoni de Portmany, Ibiza

Sant Josep de Sa Talaia, Ibiza

In La Mesa Escondida geweest? Deel je ervaringen!