Beoordeeld op 26 december 2016 via mobiele applicatie

Geweldige locatie met ruime kamers met zee zicht. Top ontbijt buffet op terras. Geweldig mooie en goede spa. Lobby mooi ingericht met design klassiekers. De staf is super vriendelijk en behulpzaam. De manager komt je persoonlijk verwelkomen. Het hotel geeft je een gevoel van luxe zoals een 5-sterren hotel behoort te doen.
Echter zitten er ook wat onscherpe randjes aan het verblijf, helaas.
Het restaurant valt tegen, het eten komt kant-en-klaar bereid van een supplier. Ook is de service traag. We bestelden een wijn, die blerk niet meer voorradig, dus kregen we een alternatief aangeboden; bij navraag blerk deze drie maal
duurder te zijn dan de oorspronkelijk bestelde wijn.
De kamers beginnen gedateerd te raken en zijn toe aan een update. Vooral de badkamers zijn onpraktisch ingericht en er zijn veel oneffenheden te constateren, enige schimmelvorming van de kit etcetera. Voor een 5-sterren hotel verwacht je ook dubbele wastafels. Bij check out bleek de rekening niet te kloppen in ons nadeel. Het had veel voeten in de aarde om dat weer recht te zetten.
Kortom een mooi hotel op een geweldige locatie waar je aangenaam kunt verblijven.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2017

Geachte mevrouw Minvielle,

Aller eerst hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor het nemen van de tijd om uw persoonlijke mening met ons te delen.

Uw beoordeling wordt erg serieus genomen en zal ons helpen de service te verbeteren.
Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van de faciliteiten waaronder het hotel en de spa.

Echter willen wij ons verontschuldigen voor het ongemak in het restaurant als zowel voor de kamer.

Deze punten hebben wij besproken in de dagelijkse vergadering waarin alle afdelings managers aanwezig waren zodat dit niet nogmaals zou kunnen voorkomen.

GM Hospes Maricel

Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een pareltje! Het is een kleinschalig hotel waardoor je echt weinig last hebt van de andere hotelgasten.
De kamers zijn heel warm en gezellig en we hadden zicht op de zee en een eigen zwembadje. Enige nadeel dit was redelijk fris.
Het ontbijt en het eten zijn super lekker. Probeer zeker het "beste ontbijt ter wereld" echt een aanrader.
De hoteleigenaar (denk ik) is echt een superkerel. Hij spreekt je aan en vraagt of alles naar wens is en bij een probleem lost hij het direct op. Absolute top!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Geachte gast,

We zijn heel blij om te horen dat u heeft genoten van het verblijf in Hospes Maricel. Het Natura gebouw in gemaakt om het hoogste kwaliteit aan comfort te bieden.
We willen u graag nog een keer ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

V. Timsonet
GM
Hospes Maricel & Spa *****

Beoordeeld op 27 mei 2016

Dit prachtige stijlvolle hotel beantwoordt aan de verwachtingen voor een eerste klas vakantie. Vanaf de aankomst slaagt het receptiepersoneel erin om je een welkom gevoel te geven: drankje tijdens de obligate incheckprocedure, gevolgd door een rondleiding met uitleg. Het ontbijt zal iedereen bekoren: ongelooflijk ruime keuze in buffetformule en een kaart met keuze aan warme eiergerechten. De bediening blijft alert om constant toe te zien of de gasten nog iets nodig hebben. De lunch wordt verzorgd op dezelfde locatie en is een even aangename ervaring. Het a la carte restaurant is stijlvol ingericht, maar misschien iets te somber. De gerechten zijn verzorgd en smaakvol, maar niet van topniveau. De prijzen van gerechten en drank zijn redelijk voor dit niveau hotel. We mochten ook eens een maaltijd via room service ervaren, maar dit was niet zo'n goed idee: te vermijden. We verbleven in een schitterende kamer met eigen terras, die best prijzig is, maar voor ons ideaal.

Kamertip: Let op bij boeking: het hotel biedt ook kamers in een nieuwbouw aan de overzijde (landzijde) van de straat. Weinig zeezicht van daaruit.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your stay at the Hospes Maricel, and for taking the time to leave such a positive comment.

We are happy that you enjoyed the stay and we hope that you will visit us again during your next stay in Mallorca.

Best regards,
GM Hospes Maricel & Spa.

Beoordeeld op 6 januari 2016

Oogt als ene oud hotel, maar eenmaal binnen blijkt wel alles netjes op orde. Verwacht echter geen hypermoderne hippe stijl of vlot personeel. Alles is netjes, gedegen en vriendelijk. Kamer zijn goed schoon en het uitzicht aan de zeekant is prachtig. Extra faciliteiten zouden iets beter kunnen zijn.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2016

Dear Guest,

We appreciate the time you took to leave such a constructive criticism about our hotel.
We are glad that you enjoyed the view and the room.
Our team is working on the improvement of the facilities.

Hopefully you will visit us in the near future in order to see the improvements by yourself.

Best regards,
GM Hospes Maricel & Spa.

Beoordeeld op 11 november 2014

Zeer stijlvol hotel in iets minder stijlvolle omgeving.
Mooie ruimtes zowel binnen als buiten, zeer ruime mooie kamers!
Zeer aardig personeel, fantastisch ontbijt met 'zeezicht'!
Mooi en ruim zwembad met zeezicht!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2014

Dear guest.

We really appreciate your words, they give us more energy to improve the service everyday.

I hope to receive you back soon, so we can give you a new Maricel experience.

Yours sincerely,

Jorge Mateu Santaeularia