“Top locatie, top service, 5-ster met een deukje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hospes Maricel Mallorca & Spa
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Cas Catala
26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie met ruime kamers met zee zicht. Top ontbijt buffet op terras. Geweldig mooie en goede spa. Lobby mooi ingericht met design klassiekers. De staf is super vriendelijk en behulpzaam. De manager komt je persoonlijk verwelkomen. Het hotel geeft je een gevoel van luxe zoals een 5-sterren hotel behoort te doen.
Echter zitten er ook wat onscherpe randjes aan het verblijf, helaas.
Het restaurant valt tegen, het eten komt kant-en-klaar bereid van een supplier. Ook is de service traag. We bestelden een wijn, die blerk niet meer voorradig, dus kregen we een alternatief aangeboden; bij navraag blerk deze drie maal
duurder te zijn dan de oorspronkelijk bestelde wijn.
De kamers beginnen gedateerd te raken en zijn toe aan een update. Vooral de badkamers zijn onpraktisch ingericht en er zijn veel oneffenheden te constateren, enige schimmelvorming van de kit etcetera. Voor een 5-sterren hotel verwacht je ook dubbele wastafels. Bij check out bleek de rekening niet te kloppen in ons nadeel. Het had veel voeten in de aarde om dat weer recht te zetten.
Kortom een mooi hotel op een geweldige locatie waar je aangenaam kunt verblijven.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Geachte mevrouw Minvielle,

Aller eerst hartelijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor het nemen van de tijd om uw persoonlijke mening met ons te delen.

Uw beoordeling wordt erg serieus genomen en zal ons helpen de service te verbeteren.
Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van de faciliteiten waaronder het hotel en de spa.

Echter willen wij ons verontschuldigen voor het ongemak in het restaurant als zowel voor de kamer.

Deze punten hebben wij besproken in de dagelijkse vergadering waarin alle afdelings managers aanwezig waren zodat dit niet nogmaals zou kunnen voorkomen.

GM Hospes Maricel

Schrijf een beoordeling

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een pareltje! Het is een kleinschalig hotel waardoor je echt weinig last hebt van de andere hotelgasten.
De kamers zijn heel warm en gezellig en we hadden zicht op de zee en een eigen zwembadje. Enige nadeel dit was redelijk fris.
Het ontbijt en het eten zijn super lekker. Probeer zeker het "beste ontbijt ter wereld" echt een aanrader.
De hoteleigenaar (denk ik) is echt een superkerel. Hij spreekt je aan en vraagt of alles naar wens is en bij een probleem lost hij het direct op. Absolute top!

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2016

Geachte gast,

We zijn heel blij om te horen dat u heeft genoten van het verblijf in Hospes Maricel. Het Natura gebouw in gemaakt om het hoogste kwaliteit aan comfort te bieden.
We willen u graag nog een keer ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

V. Timsonet
GM
Hospes Maricel & Spa *****

27 mei 2016 beoordeeld

Dit prachtige stijlvolle hotel beantwoordt aan de verwachtingen voor een eerste klas vakantie. Vanaf de aankomst slaagt het receptiepersoneel erin om je een welkom gevoel te geven: drankje tijdens de obligate incheckprocedure, gevolgd door een rondleiding met uitleg. Het ontbijt zal iedereen bekoren: ongelooflijk ruime keuze in buffetformule en een kaart met keuze aan warme eiergerechten. De bediening blijft alert om constant toe te zien of de gasten nog iets nodig hebben. De lunch wordt verzorgd op dezelfde locatie en is een even aangename ervaring. Het a la carte restaurant is stijlvol ingericht, maar misschien iets te somber. De gerechten zijn verzorgd en smaakvol, maar niet van topniveau. De prijzen van gerechten en drank zijn redelijk voor dit niveau hotel. We mochten ook eens een maaltijd via room service ervaren, maar dit was niet zo'n goed idee: te vermijden. We verbleven in een schitterende kamer met eigen terras, die best prijzig is, maar voor ons ideaal.

Kamertip: Let op bij boeking: het hotel biedt ook kamers in een nieuwbouw aan de overzijde (landzijde) van de ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your stay at the Hospes Maricel, and for taking the time to leave such a positive comment.

We are happy that you enjoyed the stay and we hope that you will visit us again during your next stay in Mallorca.

Best regards,
GM Hospes Maricel & Spa.

6 januari 2016 beoordeeld

Oogt als ene oud hotel, maar eenmaal binnen blijkt wel alles netjes op orde. Verwacht echter geen hypermoderne hippe stijl of vlot personeel. Alles is netjes, gedegen en vriendelijk. Kamer zijn goed schoon en het uitzicht aan de zeekant is prachtig. Extra faciliteiten zouden iets beter kunnen zijn.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde voor zaken
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2016

Dear Guest,

We appreciate the time you took to leave such a constructive criticism about our hotel.
We are glad that you enjoyed the view and the room.
Our team is working on the improvement of the facilities.

Hopefully you will visit us in the near future in order to see the improvements by yourself.

Best regards,
GM Hospes Maricel & Spa.

11 november 2014 beoordeeld

Zeer stijlvol hotel in iets minder stijlvolle omgeving.
Mooie ruimtes zowel binnen als buiten, zeer ruime mooie kamers!
Zeer aardig personeel, fantastisch ontbijt met 'zeezicht'!
Mooi en ruim zwembad met zeezicht!

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2014

Dear guest.

We really appreciate your words, they give us more energy to improve the service everyday.

I hope to receive you back soon, so we can give you a new Maricel experience.

Yours sincerely,

Jorge Mateu Santaeularia
General Manager Hospes Maricel and Spa

5 september 2014 beoordeeld

Begin september 4 dagen doorgebracht in dit Romantische hotel, gelegen nabij Palma (Mallorca)
Prachtig mooi gelegen hotel dat vooral voor spa-liefhebbers een droom zal zijn.
Wij bezochten het hotel samen met onze (zeer rustige en voorkomende) zoon van 12 jaar. Duidelijk werd snel dat in dit hotel slechts weinig kinderen komen en dat het cliënteel er ook niet erg mee opgezet is. Het zwembad dat overloopt in de zee is prachtig, maar zeker niet te groot voor het aantal zonaanbidders.
Het was voor ons vrij snel duidelijk dat het (water zonder gas) in de flessen met daarop HOSPES waarschijnlijk afgevuld worden in het hotel zelf, gezien de geur en smaak ervan !
Deze flessen krijg je ook gratis op de kamer …….
Het ontbijt is vrij uitgebreid, wat je voor een prijs van 31 euro/persoon ook mag verwachten.
Wij hebben tijdens ons 4 dagen lang verblijf één maal 's avonds in het hotel gegeten.
We vonden de kwaliteit aanvaardbaar, maar 4 uur wachten voor 4 Sint-Jacobsschelpen als voorgerecht en 2 gegrilde halve kreeftjes was er toch wat te veel aan, ondanks het feit dat het er prachtig dineren is, onder de sterrenhemel met zicht op de zee en de baai van Palma.
Wij hadden een kamer in het bijhuis, niet in het hotel zelf. Deze kamers worden van het hotel gescheiden door een vrij druk bereden baan met busverkeer. (niet voor slechte slapers dus !)
De kamers zijn voorzien van een terrasjes met een klein (niet verwarmd) ondiep zwembadje waar je na het zwemmen in het (zoute) zwembad nog wat kan nagenieten van het zoete water, met alweer het mooie zicht op de baai !
Een regelrechte ramp in deze kamers zijn de sanitaire installaties. Het (overigens) prachtige bad staan op een vierkante sokkel van meer dan 60 cm hoog zodat je tijdens het baden buiten kan kijken. In het bad en uit het bad stappen is niet alleen moeilijk, maar je doet je ook nog eens flink pijn aan de scherpe kanten van de opbouw. De douche en de WC zijn voorzien van glazen deuren die NIET afsluiten. Er is GEEN verluchting op het toilet (en dat merken de andere gezinsleden vrij snel !!) en het water van de douche loopt meer NAAR de kamer dan naar de afloop. De kamer staat dus ONDER water als je geen handdoek tegen de deur legt.
Mooi is het allemaal wel, maar zeker niet gebruiksvriendelijk.
De service is behoorlijk, zonder meer.
Doorzakken in de bar NA 11 uur 's avonds kan je vergeten, want dan moet je zelf op zoek gaan naar iemand die eventueel nog iets voor je wil inschenken.
Het weer was fantastisch en we hebben genoten van onze vakantie. (prachtige nieuwe haven Port Adriano, ontwerp van Philippe Starck, MOET je gezien hebben !!) Een volgende keer gaan we weer eens op zoek naar een andere gelegenheid die onze verwachtingen wat meer kan invullen.
(oh ja, je moet ook niet schrikken als je als gast een dag geen gebruik kan maken van het zwembad omdat er een trouwpartij georganiseerd wordt, zoals een Engelse klant tegen de manager zei "I do not feel offended, but it is not done !"

Kamertip: Probeer een kamer te boeken in het hotel zelf, is rustiger gelegen dan de aanbouw en je hebt een hel ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2014, reisde met familie
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2014

Dear Guest,

Thank you for your constructive critics.

We take your words very seriously and thank you very much for your invested time.

We will settle the issue / the incident in our morning meeting tomorrow and find a solution.

We hope that you will come to visit us again so that we have the chance to change your mind about us.

With warm regards,

Jorge Mateu Santaeularia
General Manager Hospes Maricel & Spa

8 december 2013 beoordeeld

Hierbij wil ik even mijn ervaringen melden over de spa van het Maricel Hotel op Mallorca

Ik ben hier al meerdere malen geweest en iedere keer wordt ik met veel persoonlijke aandacht behandeld.
De medewerkster Dee geeft je precies wat je op dat moment nodig hebt.
Ik vind de massages aan de zee kant een heerlijke ontspanning en je komt er herboren vandaan.

• Verbleef: November, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Cas Catala in overweging
op 0.4 km afstand
1.750 beoordelingen
op 0.7 km afstand
Hotel Riu Palace Bonanza Playa
Prijzen weergeven

In Hospes Maricel Mallorca & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hospes Maricel Mallorca & Spa

Adres: Carretera d'Andratx 11, 07184 Cas Catala, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Cas Catala
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Cas Catala
Prijsklasse: € 124 - € 504 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Hospes Maricel Mallorca & Spa 5*
Aantal kamers: 51
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hospes Maricel Mallorca & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hospes Maricel Mallorca Hotel Cas Catala
Hospes Maricel Calvia
Hospes Maricel Hotel Calvia
Hotel Maricel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?