Hospes Maricel Mallorca & Spa
US$ 422*
Melia.com
US$ 183*
  • Inclusief ontbijt
Hotel Riu Bonanza Park(Calvia)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 325*
US$ 274*
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
BQ Belvedere Hotel(Palma de Mallorca)
US$ 211*
US$ 157*
US$ 153*
US$ 148*
27 mei 2016 beoordeeld

Dit prachtige stijlvolle hotel beantwoordt aan de verwachtingen voor een eerste klas vakantie. Vanaf de aankomst slaagt het receptiepersoneel erin om je een welkom gevoel te geven: drankje tijdens de obligate incheckprocedure, gevolgd door een rondleiding met uitleg. Het ontbijt zal iedereen bekoren: ongelooflijk ruime keuze in buffetformule en een kaart met keuze aan warme eiergerechten. De bediening blijft alert om constant toe te zien of de gasten nog iets nodig hebben. De lunch wordt verzorgd op dezelfde locatie en is een even aangename ervaring. Het a la carte restaurant is stijlvol ingericht, maar misschien iets te somber. De gerechten zijn verzorgd en smaakvol, maar niet van topniveau. De prijzen van gerechten en drank zijn redelijk voor dit niveau hotel. We mochten ook eens een maaltijd via room service ervaren, maar dit was niet zo'n goed idee: te vermijden. We verbleven in een schitterende kamer met eigen terras, die best prijzig is, maar voor ons ideaal.

Kamertip: Let op bij boeking: het hotel biedt ook kamers in een nieuwbouw aan de overzijde (landzijde) van de straat. Weinig zeezicht van daaruit.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Dear Guest,

Thank you very much for your stay at the Hospes Maricel, and for taking the time to leave such a positive comment.

We are happy that you enjoyed the stay and we hope that you will visit us again during your next stay in Mallorca.

Best regards,
Véronique Timsonet
GM Hospes Maricel & Spa.

6 januari 2016 beoordeeld

Oogt als ene oud hotel, maar eenmaal binnen blijkt wel alles netjes op orde. Verwacht echter geen hypermoderne hippe stijl of vlot personeel. Alles is netjes, gedegen en vriendelijk. Kamer zijn goed schoon en het uitzicht aan de zeekant is prachtig. Extra faciliteiten zouden iets beter kunnen zijn.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
HospesHotels, Director General van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2016

Dear Guest,

We appreciate the time you took to leave such a constructive criticism about our hotel.
We are glad that you enjoyed the view and the room.
Our team is working on the improvement of the facilities.

Hopefully you will visit us in the near future in order to see the improvements by yourself.

Best regards,
Véronique Timsonet
GM Hospes Maricel & Spa.

11 november 2014 beoordeeld

Zeer stijlvol hotel in iets minder stijlvolle omgeving.
Mooie ruimtes zowel binnen als buiten, zeer ruime mooie kamers!
Zeer aardig personeel, fantastisch ontbijt met 'zeezicht'!
Mooi en ruim zwembad met zeezicht!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2014

Dear guest.

We really appreciate your words, they give us more energy to improve the service everyday.

I hope to receive you back soon, so we can give you a new Maricel experience.

Yours sincerely,

Jorge Mateu Santaeularia
General Manager Hospes Maricel and Spa

5 september 2014 beoordeeld

Begin september 4 dagen doorgebracht in dit Romantische hotel, gelegen nabij Palma (Mallorca)
Prachtig mooi gelegen hotel dat vooral voor spa-liefhebbers een droom zal zijn.
Wij bezochten het hotel samen met onze (zeer rustige en voorkomende) zoon van 12 jaar. Duidelijk werd snel dat in dit hotel slechts weinig kinderen komen en dat het cliënteel er ook niet erg mee opgezet is. Het zwembad dat overloopt in de zee is prachtig, maar zeker niet te groot voor het aantal zonaanbidders.
Het was voor ons vrij snel duidelijk dat het (water zonder gas) in de flessen met daarop HOSPES waarschijnlijk afgevuld worden in het hotel zelf, gezien de geur en smaak ervan !
Deze flessen krijg je ook gratis op de kamer …….
Het ontbijt is vrij uitgebreid, wat je voor een prijs van 31 euro/persoon ook mag verwachten.
Wij hebben tijdens ons 4 dagen lang verblijf één maal 's avonds in het hotel gegeten.
We vonden de kwaliteit aanvaardbaar, maar 4 uur wachten voor 4 Sint-Jacobsschelpen als voorgerecht en 2 gegrilde halve kreeftjes was er toch wat te veel aan, ondanks het feit dat het er prachtig dineren is, onder de sterrenhemel met zicht op de zee en de baai van Palma.
Wij hadden een kamer in het bijhuis, niet in het hotel zelf. Deze kamers worden van het hotel gescheiden door een vrij druk bereden baan met busverkeer. (niet voor slechte slapers dus !)
De kamers zijn voorzien van een terrasjes met een klein (niet verwarmd) ondiep zwembadje waar je na het zwemmen in het (zoute) zwembad nog wat kan nagenieten van het zoete water, met alweer het mooie zicht op de baai !
Een regelrechte ramp in deze kamers zijn de sanitaire installaties. Het (overigens) prachtige bad staan op een vierkante sokkel van meer dan 60 cm hoog zodat je tijdens het baden buiten kan kijken. In het bad en uit het bad stappen is niet alleen moeilijk, maar je doet je ook nog eens flink pijn aan de scherpe kanten van de opbouw. De douche en de WC zijn voorzien van glazen deuren die NIET afsluiten. Er is GEEN verluchting op het toilet (en dat merken de andere gezinsleden vrij snel !!) en het water van de douche loopt meer NAAR de kamer dan naar de afloop. De kamer staat dus ONDER water als je geen handdoek tegen de deur legt.
Mooi is het allemaal wel, maar zeker niet gebruiksvriendelijk.
De service is behoorlijk, zonder meer.
Doorzakken in de bar NA 11 uur 's avonds kan je vergeten, want dan moet je zelf op zoek gaan naar iemand die eventueel nog iets voor je wil inschenken.
Het weer was fantastisch en we hebben genoten van onze vakantie. (prachtige nieuwe haven Port Adriano, ontwerp van Philippe Starck, MOET je gezien hebben !!) Een volgende keer gaan we weer eens op zoek naar een andere gelegenheid die onze verwachtingen wat meer kan invullen.
(oh ja, je moet ook niet schrikken als je als gast een dag geen gebruik kan maken van het zwembad omdat er een trouwpartij georganiseerd wordt, zoals een Engelse klant tegen de manager zei "I do not feel offended, but it is not done !"

Kamertip: Probeer een kamer te boeken in het hotel zelf, is rustiger gelegen dan de aanbouw en je hebt een hele hoop minder trappen te nemen !!
  • Verbleef: september 2014, reisde met familie
HospesHotels, General Manager van Hospes Maricel Mallorca & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2014

Dear Guest,

Thank you for your constructive critics.

We take your words very seriously and thank you very much for your invested time.

We will settle the issue / the incident in our morning meeting tomorrow and find a solution.

We hope that you will come to visit us again so that we have the chance to change your mind about us.

With warm regards,

Jorge Mateu Santaeularia
General Manager Hospes Maricel & Spa

8 december 2013 beoordeeld

Hierbij wil ik even mijn ervaringen melden over de spa van het Maricel Hotel op Mallorca

Ik ben hier al meerdere malen geweest en iedere keer wordt ik met veel persoonlijke aandacht behandeld.
De medewerkster Dee geeft je precies wat je op dat moment nodig hebt.
Ik vind de massages aan de zee kant een heerlijke ontspanning en je komt er herboren vandaan.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner