“Werkelijk een Belle Villa - alles er op en er ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
8 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Werkelijk een Belle Villa - alles er op en er aan...”
Beoordeeld op 20 november 2016 voor een verblijf in oktober 2016

De trip ging naar vrienden die zelf op Mallorca wonen, en drie appartementen verhuren, die bezet waren, dus we moesten wat. De keus op Corritz 2 is ons allen heel goed bevallen. Een prachtig gelegen mooie complete villa met zwembad en zeer compleet. Zelfs de koelkast was gevuld!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de prachtige ligging!
Minpunten: Door het missen van een mail met belangrijke informatie, is de sleuteloverdracht in het water gevallen, en hebben wij de 1e nacht moeten missen, hetgeen wij zeer jammer vonden.
Reisgroep: Vrienden
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 nov 2016
Hartelijk dank voor uw fijne waardering van dit huis. We zijn blij dat u van uw verblijf genoten heeft en hopen u spoedig weer bij ons te mogen begroeten.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren