andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Theo O
1 beoordeling
“Rustig gelegen”
Beoordeeld op 21 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Bij aankomst waren we verrast door fruit en chocola dat op de keukentafel lag.
Mooi groot huis met zwembad. Veel luxe grote koelkast met grote vriezer, vaatwasser, oven, magnetron, afwasmachine . Dit is ook wel nodig omdat het huis afgelegen ligt. 30 minuten rijden naar Inca.(grote plaats in de buurt)
Wij hebben elke avond de bbq aangestoken.
Het zwembad was erg koud 16 graden dit omdat hij niet verwarmt was. Erg jammer want het was wel weer om te zwemmen maar het water was te koud. Tip voor de eigenaar om het toch te gaan verwarmen. Dit kost ook energie terwijl er geen gebruik van word gemaakt.
Mooie badkamer lekker ruim.
Bedden waren super hard kon de eerste dagen niet slapen. Een paar nieuwe matrassen lijkt me niet overbodig.
De buren waren lieve gezellig schapen. Kwamen elke dag even gedag zeggen..
De 2 katten waren de laatste dag gewend dat er mensen kwamen en jatten vleeswaren vd tafel af. En probeerden tijdens de regen om binnen te glippen.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren