“Fijn verblijf”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Amersfoort, Nederland
1 beoordeling
“Fijn verblijf”
Beoordeeld op 27 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

wij hebben in dit huis een fijne vakantie gehad met ons gezin. Het heeft alle nodige voorzieningen die je van een modern huis mag verwachten. De gastheer is vriendelijk en heeft ons op de dag van aankomst zeer hartelijk welkom geheten en was altijd behulpzaam als ik vragen had. De locatie is rustig, en goed bereikbaar.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren