• Gratis parkeren
Virrey Prime Boutique Hotel(Inca)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Cas Comte Petit Hotel & Spa(Lloseta)(Heel veel waar voor je geld!)
Cosmopolitan(Playa de Palma)
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

L'Hermitage(Orient)
  • Gratis parkeren
Can Solé Petit Hotel(Santa Eugenia)
  • Gratis parkeren
Divina Santa Eugenia(Santa Eugenia)
TripAdvisor
24 september 2016 beoordeeld

Een avondje met de kinderen uit om met het vier-gangen-menu, een mooie reis af te sluiten. Een creatieve lekkere keuken met een goede begeleiding van wijn. Op het einde van de avond krijg je een betaalbare afrekening en besluit je om zeker terug te komen. Voor ons intussen de tiende keer... Zoek je een leuk verblijf dan zijn de kamers erg aan te bevelen, zeker de kamer Mistral of één van de ruime appartementen. Jammer dat kleine kinderen niet welkom zijn voor een verblijf in het hotel. In het restaurant kunnen hondjes wel terecht.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
28 december 2015 beoordeeld

Vanaf de aankomst op de immense oprijlaan tussen de wijnranken voel je charme van dit verblijf. De uitzonderlijke gastvrijheid en de rust in dit historische kader zal ons nog lang bijblijven. Het restaurant is zonder meer op een hoog niveau en met liefde gebracht. Ontbijten doe je in stijl met producten van de omgeving. De appartementen zijn met smaak ingericht. Dit is de rust van het autentieke Mallorca, weg van de gewone toerist.

Een eigen wagen is eigenlijk een must, al kan je ruim verpozen aan 2 prachtig gelegen zwembaden.Gewoon luieren of wandelen in de omgeving is altijd een goed alternatief voor het dagelijkse (te) jachtige leven.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
4 april 2015 beoordeeld

Een tweede verblijf in Sa Torre met een prachtige ontvangst van gastvrouw Therese. Deze maal kregen we met "Mistral" een nog mooier verblijf. Een duplex met beneden keuken en zithoek. Op de eerste verdieping een prachtige slaapkamer met dito badkamer. Een luxueuze regendouche maar geen bad. Het uitzicht vanuit bed gaat over het domein met appelsienenbomen tot aan de Tranmuntana. De eeuwige rust , hand in hand met eigentijdse luxe. In de verte hoor je de hondjes en kwakende kikkers. Zalig en om nooit weg te gaan.

Kamertip: Elke kamer is speciaal en geïntegreerd in het prachtig authentiek gebouw.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
28 juli 2014 beoordeeld

Voor ons was het een eerste kennismaking met Mallorca, en het was fantastisch! Onze boeking via de website van Sa Torre was zoek geraakt, maar ze hebben met het nodige zoek en puzzelwerk ons een supervakantie bezorgd. De laatste nacht moesten we noodgedwongen (zij hebben onmiddellijk voorgesteld om dit te betalen, alsook hebben ze als compensatie een diner 's avonds betaald in hun restaurant) elders logeren, maar ook daar werd zeer goed voor ons gezorgd!
We kregen van Therese uitstekende tips om het eiland te bezoeken. Een wagen is wel noodzaak als je iets van het eiland wil gezien hebben.
A propos, het eten is superlekker bij Sa Torre, zeker een aanrader en niet duur!

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
25 oktober 2012 beoordeeld

Geweldig om eens, weg van alle hectiek, van het binnenland van Mallorca te geniet. Hele vreindelijke familie die al sinds 1580 een mooie finca (voormalig wijnbedrijf) bezit. Een paar leuke kamers en vergeet er zeker niet te dineren. Kost (relatief) een paar centen maar dan heb je ook wat. Wij gaan zeker nog eens terug.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner