“rustige topvilla”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“rustige topvilla”
Beoordeeld op 2 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Villa is gelegen op een rustige heuvel, mooi uitzicht. Lokale winkel, bakker, pizzeria is te vinden in de nabije omgeving. Met de auto ben je binnen de 5 min in Krk, en bij grote supermarkten. Villa is voorzien van alle luxe, comfort en benodigdheden. Eigenlijk hoef je zelf niets te voorzien.
De dorpjes Krk, vrbnik, Baska, Malinska, overzetboot naar cres zijn met de auto zeer makkelijk te doen. De stranden zoals mocca beach, Punat, Stara baska vonden wij te druk, maar als je wat zoekt zijn afgelegen rustige mooie baaitjes er zeker te vinden. Deze laatste zijn echter meestal enkel te bereiken waarvan het laatste stuk onverharde wegen zijn.
Voor ons was dit zeker een Topvakantie!!!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren