Apartments Sanbrandin
  • Zwembad
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 224 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

• Aan het strand
  • Restaurant
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Mariela B, Owner van Apartments Sanbrandin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2015