Vandaag geopend: 09:00 - 19:30
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super ervaring!

Samen met mijn zoon (14) de zgn. 'Sports-Raft' gedaan. Met totaal 4 personen inclusief de ... meer lezen

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Klaas M
via mobiele applicatie
Lees alle 76 beoordelingen

Beoordeeld op 3 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het was onze eerste keer. Kinderen van 11 en 14. Wij zijn 40-ers met redelijke conditie . Goede instructeurs! Aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie