Agoda.com
PricelineUS$ 37
eDreamsUS$ 37
Beoordeeld op 21 december 2015

Datum van verblijf: november 2015
青木 稔, 支配人 van Smile Hotel Tokyo Asagaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Beoordeeld op 11 november 2015

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
smile-tokyoasagaya, front desk van Smile Hotel Tokyo Asagaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2015

Beoordeeld op 28 juli 2015

Datum van verblijf: juli 2015
smile-tokyoasagaya, フロント van Smile Hotel Tokyo Asagaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2015

Beoordeeld op 2 juli 2015 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2015
Reistype: Reisde alleen
smile-tokyoasagaya, Front stuff van Smile Hotel Tokyo Asagaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2015

Beoordeeld op 26 juli 2014

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde alleen
smile-tokyoasagaya, front desk van Smile Hotel Tokyo Asagaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2014