“Mooi uitzicht!”

US$ 54,51*
Vanaf
Nachtelijke wandeltocht door Shinjuku
Geclassificeerd als nr. 5 van 426 dingen om te doen in Shinjuku
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf the Government Building (45ste etage) heb je bij helder weer een schitterend uitzicht op en over Tokyo en met een beetje geluk zie je mnt Fuji. De toegang is gratis dus mooi meenemen en genieten. Er zijn twee torens waarbij de zuid toren het mooiste uitzicht geeft. Het is tevens een van de gezichtsbepalende gebouwen van de stad. Vanaf het station Shinjuku is het in nog geen 10 minuten lopend bereikbaar.

23 mei 2018 beoordeeld

Mooi uitzicht over de stad en dat volledig gratis. Gaat vlot vooruit, wachttijd stond bij ons op "+60 minuten" en op een halfuurtje waren we binnen. Het was niet superhelder en we konden de Mt. Fuji zien. Aanrader!

4 maart 2018 beoordeeld

hoog gebouw in Tokyo welke gratis te bezoeken en vanwaar uit je een prachtig uitzicht hebt over Tokyo en waar je bij helder weer mount Fugi kan zien

10 februari 2018 beoordeeld

Het gebouw lag tegenover ons hotel, op een mooie zonnige ochtend hier eerst naar boven gegaan. Ik weet niet of het later druk is, maar 's ochtends gaat het heel snel. Goed uitzicht over de stad, maar omdat het 2 torens zijn kun je maar een gedeelte van de stad zien. Wat ze ziet, zie je uitstekend!

Bekijk meer beoordelingen
20 januari 2018 beoordeeld

Terwijl je voor veel torens vaak geld moet betalen om naar boven te gaan is deze compleet gratis. Je kan zelfs in alle twee de torens gratis. Alle twee hebben beneden een eigen rij (zijn niet lang). Vanaf boven heb je een prachtig uitzicht over de stad.

Reizigers die Tokyo Metropolitan Government Buildings bekeken, bekeken ook

In Tokyo Metropolitan Government Buildings geweest? Deel je ervaringen!