“Druk????”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 39,00*
Vanaf
Kimono Rental en Photoshoot bij de Shibuya ...
Geclassificeerd als nr. 8 van 289 dingen om te doen in Shibuya
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens alle reisgidsen zou dit het drukste oversteekplaats zijn van alle landen! Ik heb het NIET gemerkt! Ik was hier rond een uur of twee in de middag en het viel mij zwaar tegen! Gewoon een oversteekplaats voor voetgangers. Het enige dat op valt zijn de diagonale zebra paden. Mogelijk later op de dag (spits uur) een must see. Voor mij, op dat moment, gewoon zebra paden met weinig mensen!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukste oversteekplaats van de wereld. Super veel mensen steken hier over. Vanuit de starbucks heb je een mooi overzicht onder het genot van een kopje koffie.

4 maart 2018 beoordeeld

middenin Tokyo bevindt zich de drukste zebra ter wereld, per dag passeren hier vele duizenden dit zebrapad, iedereen krioelt door elkaar heen

15 januari 2018 beoordeeld

Een hele ervaring om over één van de drukste zebrapaden van de wereld te lopen. Als het stoplicht op groen gaat lijkt het wel of een zwerm bijen tot leven komt. Als je het allemaal goed wil bekijken zijn er twee prachtige plekken. De eerste is op de 1e etage van de Starbucks. en de tweede plek in op de 2e etage van de stationshal van Shibuya.

Wij hebben hier ook Oud en Nieuw gevierd. Zeker tof om een keer mee te maken maar het is niet een echt groot feest. Het kruispunt gaat om ongeveer 10u dicht en dan later open voor het publiek. Om iets voor 12uur komen er allemaal toffe beelden op alle LCD schermen en dan gaat men aftellen. Na het aftellen gaat iedereen gelijk naar huis. (metro's rijden tot een uur of 4 deze nacht)

Bekijk meer beoordelingen
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is natuurlijk maar een kruispunt maar je moet het eens gezien hebben. Het is gewoon ontzettend druk. Het is wel kleiner dan ik had gedacht.

Reizigers die Shibuya Crossing bekeken, bekeken ook

In Shibuya Crossing geweest? Deel je ervaringen!