“Ben veel beter gewend!”

Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Shibuya, Harajuku, Ebisu
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het systeem leek ons leuk om eens mee te maken. Dit was leuk. De sushi viel ons zeer tegen!
De vis is op vele sushi vermalen tot prut. De vis was naar onze mening niet vers en de plakken waren dun en taai.
Hier komen wij niet nogmaals. Je kunt veel beter eten voor dezelfde prijs.

Datum van bezoek: augustus 2017

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lang wachten maar het zeker waard. Veel keus en gevarieerd dus ook voor de niet sushi eters snel geleverd. Zit ruimte klein maar wel plek voor bagage. Leuk concept en prijs kwaliteit verhouding erg goed.

Datum van bezoek: juli 2017
16 april 2017 beoordeeld

Als je in Shibuya bent moet je zeker gaan, echt niet duur, ruime keuze en vooral echt lekker!! Een echte aanrader <3

Datum van bezoek: april 2017
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in shibuya bent moet je hier zeker naartoe gaan. Een grote menukaart met veel variatie. Snelle en goede service.
Verwacht geen romantisch diner met kaarslicht, maar wel een unieke manier van sushi eten die je in geen ander land vind.
Ik zou hier zeker terug komen.

Datum van bezoek: november 2016
16 oktober 2016 beoordeeld

Dit is goedkope en uiterst ongezellige sushi: lange rijen met gasten die naast elkaar zitten en naar een iPad staren ipv naar elkaar. Je bestelt via de iPad en de bordjes worden via drie rails bezorgd. Het is geen sfeervol dineren, maar wel een unieke Japanse ervaring. Bovenal, voor 100 yen per bordje sushi is het ongekend goedkoop, terwijl het wel lekker eten is, met veel variatie. Voor weinig geld een zeer aan te raden ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2016

In Uobei Shibuya Dogenzaka geweest? Deel je ervaringen!