“Bezoek waardig!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 45,64*
Vanaf
Ochtendtour van Tokio: Meiji Shrine, Senso-ji ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 288 dingen om te doen in Shibuya
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Meiji Jingu Shrine is makkelijk loopbaar vanaf station Harajuku. Vanaf uitgang 3 x naar rechts en je ziet de ingang al. Anders gewoon de toeristen stroom volgen die vanuit de metro komen en zeker richting Meiji Jingu gaan. Wees er op bedacht dat het er erg druk kan zijn. Zelf was ik er rond 11 uur in de ochtend en toen was de drukte beperkt. Het is gebouwd in 1920 en omgeven door een prachtig bos waar het heerlijk wandelen is. De toegang is gratis!

28 februari 2018 beoordeeld

prachtige Tempel in het Yoyogi park, rustig gelegen en veel ceremonies, waaronder veel trouwerijen. Kan hier amuletten kopen voor goede gezondheid, slagen voor examen enz, zeer de moeite waard om te bezoeken

15 januari 2018 beoordeeld

Dit grote tempel complex ligt midden in Yoyogi Park vlak bij Shibuya. Wij waren er met oud en nieuw en het was onwijs druk. Japanners gaan rond de jaarwisseling massaal met familie langs tempels voor geluk en geld te doneren.

Deze tempel was goed onderhouden en het terrein was mooi.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen wij er waren was er net een bruidspaar aanwezig. Prachtig om te zien op zon mooie plek. Zeker een attractie om niet over te slaan.

Bekijk meer beoordelingen
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek, zeer populair op zondag. Tempel midden het groen is de omweg absoluut waard. Het park (bos) brengt verkoeling op warme dagen.

Reizigers die Meiji Jingu bekeken, bekeken ook

In Meiji Jingu geweest? Deel je ervaringen!