Beoordeeld op 24 oktober 2016

Pluspunten:
super schone kamers. locatie goed in een uitgaanswijk vlakbij de metro. personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Minpunten: kamers zijn aan de kleine kant. Wel alle voorzieningen aanwezig.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Modern hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Onsen beschikbaar, maar vanwege de geringe omvang om en om ingezet voor alleen mannen of alleen vrouwen. Kamers zijn klein, zoals in vrijwel alle hotels in deze prijsklasse in Tokio, maar wel erg compleet en slim ingericht. Airco, bad met douche, TV, WiFi, multifunctionele oplaadkabel, humidifier, koelkastje. Seven-Eleven is letterlijk naast de deur, dat is superhandig want 24/7 open, ook voor ATM.
Ontbijt is redelijk, maar zeker niet geweldig. Ontbijtje buiten de deur doen is dus zeker een overweging waard. Ruime keuze aan restaurants in de buurt, het hotel ligt tussen 2 metrostations in. Ik zou zeker weer naar dit hotel terug gaan!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

Super Hotel Lohas Akasaka is een modern, stijlvol en schoon hotel. Goede Wifiverbinding, snel en makkelijk in- en uitchecken en uiterst vriendelijk personeel. Het hotel ligt midden in een levendige wijk, het lijkt meer op een zakelijke wijk, maar hierin ook redelijk veel winkels en eetgelegenheden. 's Avonds is er genoeg te doen. Het hotel heeft een hele centrale ligging, een aantal minuten lopen van zowel een trein- als een metrostation. De kamers zijn praktisch ingericht maar erg klein. Voor 1 of 2 nachten is dit goed te doen, maar voor een week Tokyo is het lastig je spullen een plekje te geven. De bedden slapen heerlijk en een pluspunt dat je verschillende kussens kunt uitproberen. Iedere dag moet je voor 10-11 uur uit je kamer zijn in verband met het schoonmaken, ben je dit niet, kun je een do-not-disturb ophangen en krijg je een tasje aan je kamerdeur gehangen met hierin nieuwe spullen en schone handdoeken.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 juli 2016

Wij hebben het Super Hotel Lohas Akasaka als zeer comfortabel ervaren. Kamer is uiteraard klein, dat is echter normaal voor Tokyo, maar is van alle gemakken voorzien. Personeel is ook zeer vriendelijk. Locatie ook goed, genoeg eettentjes in de omgeving, maar door de metroverbinding ook goed te reizen naar andere wijken van de stad. De enige aanmerking die ik heb, is dat het ontbijt gemiddeld was. Een dag waren we erg laat, dus begreep ik dat er al wat dingen niet meer werden aangevuld, maar 2e dag waren we vroeg en toen mistte ik ook bijvoorbeeld gewoon brood. Ondanks dit, zou ik zeker teruggaan naar dit hotel als ik weer in Tokyo zou zijn.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016

Een hotel voor Westerlingen met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De kamers zijn krap - normaal in Tokio - maar handig ingedeeld.
Geen heel uitgebreid ontbijtbuffet, maar er is voldoende om lekker te eten en afwisseling te hebben.
De Onsen heeft wel aparte openingsuren voor mannen en vrouwen gezien er maar één is; dat vonden wij als stel spijtig.

Datum van verblijf: juni 2016