Beoordeeld op 13 maart 2017

Ik heb 6 dagen in dit hotel gelogeerd. Vanaf mijn aankomst tot en met mijn vertrek was het een feest!
De hulpvaardigheid van de concierge en zijn team, kent geen grenzen. Altijd bereid om te helpen, om een reservering te maken, dokters afspraak te regelen.
De beleefdheid, die in Japan zo normaal is, kent , zoals gezegd, geen grenzen.
Natuurlijk was alles op de kamer ook prima in orde.
Ik heb alleen ontbeten in het hotel, en daar was ook niets op aan te merken, ruime keuze.
Overigens heeft dit hotel diverse restaurants, voor ieder wat wils.
Tegenover het hotel een mooi park en op loopafstand de metro!
Kortom , ik kan dit hotel zeker aanraden!
Alles wat je verwacht van een Conrad!
Over WiFi: ik had vrij wifi, omdat ik rechtsreeks bij Hilton heb geboekt. Weet niet, of het anders ook gratis is.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 december 2016

zeer positief
Japan en 5 sterren combineren geeft toch een topresultaat.
Luxe Ligging en bediening zijn echt van hoog niveau
Niet voor niks haalt dit hotel prachtige beoordelingen
Super vriendelijk personeel

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2016

Fantastisch hotel,service 10 ,grote kamers een geweldige ervaring.
Personeel heel beleefd.
Je wordt als een koningin behandeld.
Zeer goed bereikbaar met de metro ,het station bevindt zich beneden het gebouw.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 april 2016

fantastisch hotel, service en vriendelijk personeel. we verbleven er tijdens cherry blossom season dus het was overal erg druk maar daar merkte je in het hotel weinig van. uitzicht van de kamers is prachtig richting de haven. mooie badkamer en lekkere bedden

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 7 april 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd naar aanleiding van de beoordeling no 1 van Trip Advisor. Mogelijk i.v.m. de prijs die wij hebben betaald krijgen wij suite.
Grote hal, woonkamer, slaapkamer. Mooie badkamer met ronde grote spiegel, ligbad met TV. Amenities zeer compleet. Mooie uitzicht van onze kamer naar de tuin en
stad. Receptie op de 28ste verdieping, naar onze kamer
op 33ste verdieping met andere lift zoals bij Mandarin Oriental in Las Vegas.
Personeel zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam.
Achter het hotel de metro station, 15 minuten lopen naar Ginza. Naast het hotel Shiodome gebouw met 22 restaurant. Voor degenen die goedkoop wil logeren in een modern hotel is er hotel Villa Fontein tegenover Conrad.
Wij zijn zeer tevreden met ons verblijf in dit hotel. Vroeg boeken is aan te bevelen. Boeken 2 weken voor vertrek wordt de prijs voor de kamer bijna verdubbeld vergelijken met de prijs die wij hebben betaald .

Datum van verblijf: april 2016