Beoordeeld op 27 oktober 2016

Een net hotel op zeer gunstige lokatie . Goed bereikbaar en leuke restaurantjes in de buurt. het hotel is netjes met goede service. Kamer aan de kleine kant. Fantastisch uitzicht over de stad. Uitgebreid ontbijt.

Kamertip: De kant aan de entree zijde heeft een prachtig uitzicht over de stad
Datum van verblijf: oktober 2016
セレスティンホテル(宿泊), フロント オフィス マネージャー van Hotel The Celestine Tokyo Shiba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2016

We express our gratitude for the feedback you gave us and we are very pleased that you enjoyed the stay here.
We hope to have the chance to welcome you back in near future.
Warmest Regards,

Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Nette stille kamers en mooi uitgerust.
Ontbijt kun je kiezen tussen westers en chinees.
De buurt is rustig en eerder gericht op zakenmensen.
Niet de perfecte ligging om tokyo te bezichtigen.
Relatief gemakkelijk bereikbaar met de monotrein en een taxi

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 12 juni 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een zakenwijk en (dus) rustig. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De kamers zijn relatief klein maar zijn wel van alle gemakken voorzien. Er ligt zelfs een pyjama voor je klaar.
Het hotel heeft een uitgebreid ontbijtbuffet. De grootste keuze is in Aziatisch ontbijt.
Vanaf Narita vliegveld is het ongeveer een uur rijden naar het hotel, vanaf Henada een half uur (buiten de spits).
Dichtbij het hotel zijn verschillende tempels die je te voet kunt bezoeken evenals Tokyo Tower.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2016

Het zou een hotel in een Europese stad kunnen zijn, maar dan met het voordeel dat de Japanse gastvrijheid een perfecte aanvulling vormt. De staf spreekt Engels wat natuurlijk ideaal is. Er is een goede bar in de lobby en op de 14de verdieping nog een. Veel hotelkamers zitten aan de binnenzijde wat heerlijk rustig is. Wel hoor je continu het geruis van de ondergrondse maar dat went na een paar nachten.
De kamers zijn van alle gemakken voorzien en worden voortreffelijk schoon gehouden.

Kamertip: Kamers aan de binnenzijde hebben nauwelijks uitzicht maar zijn wel stil.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 januari 2016 via mobiele applicatie

Prettig hotel, gelegen tussen 2 metrostations. Vriendelijk personeel en redelijk kleinschalig. Ik had een éénpersoonskamer met een tweepersoonsbed. Er werd zelfs een pyama bij geleverd. Bed was comfortabel, mooi uitzicht, goede douche en prima wifi. Vanuit het nabijgelegen mita metro station is Narita airport met een rechtstreekse verbinding in 1 uur en een kwartier te bereiken.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken