Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Echt de beste Tokyo experience die wij ons hadden kunnen voorstellen! Alles klopt: centrale ligging tov JR-lijn en metro, mooie, ruime kamers met fijne bedden en geweldig uitzicht (tenzij je aan hoogtevrees lijdt...) en fantastisch ontbijtbuffet. Ook nog zeer vriendelijk personeel, maar dat geldt bijna overal in Japan lijkt het. Prijs ook helemaal OK voor wat je ervan krijgt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel redelijk in het centrum, nette kamers met kleine badkamer .
Bedden zijn prima. Ontbijt is super uitgebreid en voor elk wat wils. Nadeel is als je ergens heen wil moet je gebruik maken van een taxi,

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Wat een goed hotel! Echt een verrassing, het is niet een van de buurten waar we vooraf naar toe wilden gaan. Fantastisch uitzicht over Tokio, zeker met het heldere weer wat wij hadden.

Er heerst een fijne sfeer met vriendelijk en attent personeel.

We hebben hier 1 nacht geslapen maar hadden zo nog wat nachten kunnen verblijven.

Datum van verblijf: februari 2017
クチコミ担当, お客様担当マネージャー van Park Hotel Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Dear Maaike R sama、

Thank you very much for staying with us at Park Hotel Tokyo and your kind compliments towards our service, the view and our staff! Your feedback is much appreciated and we continue to work hard to ensure that our products and services meet the high standards expected of our brand. We look forward to welcoming you again!

Sincerely yours,
Park Hotel Tokyo

Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Parkhotel ligt vlakbij station shimbashi en dat is erg practisch. Het hotel begint op de 25e verdieping dus dat betekent mooi uitzicht. Het was wel lastig te vinden. Het handigste is vanuit het station de voetgangersbrug te nemen. De kamer is prima, schoon, de bedden liggen lekker (zeker na al die futons). Het ontbijt is goed. Jammer dat je voor een gebakken eitje bij moet betalen. Het ontbijt is duur genoeg.

Datum van verblijf: oktober 2016
クチコミ担当, お客様担当マネージャー van Park Hotel Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Dear Beavisser12様

Thank you very much for staying with us at Park Hotel Tokyo and your kind compliments towards our hotel and our staff!! Your feedback is much appreciated and we continue to work hard to ensure that our products and services meet the high standards expected of our brand. We look forward to welcoming you again!

Park Hotel Tokyo

Beoordeeld op 21 juni 2016

Centraal gelegen Art-hotel vlakbij metro en JR-treinstation. Kleurrijke, voor Japanse begrippen ruime, kamers met bijzondere kunst. We hadden 's-avonds fraai uitzicht op de verlichte 300 meter hoge Tokyo tower. Naast de prima voorzieningen in het hotel ook in de directe omgeving veel restaurants. Personeel was behulpzaam en regelde desgewenst alles.

Datum van verblijf: april 2016
クチコミ担当, お客様担当マネージャー van Park Hotel Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2016

Dear guest,

thank you for taking your time to write a review.
We are happy to hear, that you liked our rooms and enjoyed the view from your room.

We hope we can provide you an even better service next time and look forward to welcome you again sometime soon.

Best regards,