Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.983)
Beoordelingen filteren
2.983 resultaten
Waardering van reizigers
1.141
1.264
417
105
56
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.141
1.264
417
105
56
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.983 beoordelingen
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als zaken hotel mijn favoriet in Tokyo. Prima kamers en goede bar op 36e verdieping met mooi uitzicht. Goede restaurants en beste ontbijt buffet dat ik ken. Niet het goedkoopste hotel maar de kwaliteit is er naar. Service is goed. Shuttle bus van en naar Narita Airport tegen vergoeding is zeer gemakkelijk.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Bedank Joost K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ANAICTYO, Manager van ANA InterContinental Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017
Google-vertaling

Dear Joost K,

Thank you for staying with us at ANA InterContinental, Tokyo and for taking the time to review us.
We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services.
Do try our services and facilities at our signature Club InterContinental Lounge, located on the 35th floor of the hotel with the breathtaking views of Tokyo’s skyline and Mount Fuji, next time you visit us.
The entire team looks forward to welcoming you back.

Best regards,

James Miller
Hotel Manager
ANA InterContinental, Tokyo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot modern hotel. Nette kamers, goed uitgerust. Prima bedden. Nette service maar door de grote en de aard van het hotel wat onpersoonlijk. Typisch zaken hotel. Ontbijt buffet prima. Grote lobby, goed voor zakelijke onderonsjes. Beetje de beste tijd gehad

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Bedank Bart d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, aan de dure kant. Ontbijt buffet is de moeite waard evenals een late drink in the skybar (geen open terras) op de 35e etage. Interessant wellicht, hotel is earthquake proof! Ik was op de 23e etage in 2011 toen de big one Tokyo raakte.

Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Bedank Joost K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 maart 2015 beoordeeld

Ter voorbereiding op onze cruise met Oceania Cruises, MS Nautica naar Bangkok, een aantal nachten in dit hotel doorgebracht. Geweldige service, prima kamers en een fantastisch Teppanyaki restaurant. Omdat ze hier alleen echt vlees serveren, betaal je er wel wat, € 130,- voor anderhalf ons prime beef Sirloin. En dan heb je nog geen Kobe vlees, dat is al snel € 170,- Maar zoiets heb je echt nog nooit gegeten en is absoluut het proberen waard.

Verbleef: maart 2015, reisde met familie
Bedank Hans B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juni 2012 beoordeeld

Het hotel is van heel veel gemakken voorzien, deze zijn prima geregeld. De kamer is ruim genoeg, de voorzieningen op de kamer zijn goed. De voorzieningen van het hotel zijn zeer uitgebreid, locatie is goed, ook dichtbij metro en halteplaats van de luchthavenbus. Het is allemaal wel wat stijfjes. In t-shirt val je uit de toon.
Het ontbijt buffet is niet heel uitgebreid, zeker voor de prijs die ervoor wordt gevraagd, en nogal onoverzichtelijk.
Ook jammer dat de meeste restaurants al om 21:30 de keuken sluiten: na een dag werken, borrel, opfrissen, is dat krap.

  • Verbleef: juni 2012, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank DrMarcusNL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken