Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.011)
Beoordelingen filteren
2.011 resultaten
Waardering van reizigers
1.061
697
167
47
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.061
697
167
47
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.011 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charles J, General Manager van The Westin Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Westin T, Manager van The Westin Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charles J, General Manager van The Westin Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Charles J, General Manager van The Westin Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken